søndag 3. juli 2011

One week to go! Jeg er svett..

En uke! 6 arbeidsdager! Så ferie! Jeg ser virkelig fram til det nå! Det blir nok en hard uke...3 av de faste ansatte på butikken har ferie, og DET skal vi nok få merke. Jeg må si jeg er litt glad nå for at legen sykemeldte meg 50% likevel. De fire timene på jobb hver dag kommer til å være fylt til randen av gjøremål og mye jeg føler jeg burde ha gjort men som jeg ikke rekker fordi jeg jobber jo bare 4 timer hver dag...!! Men så kan jeg søren meg dra hjem, glemme det og sove litt etterpå! Jeg jobber da ikke der alene heller. Jeg har fri på onsdag, og ellers blir det jobb hver dag til og med søndag.

Helga har sust forbi! I går fikk jeg sove lenge, spise frokost, legge trøtt Sara, lage kake, lage ferdig kake med overtrøtt Sara som sov alt for kort dupp hengende i buksa, dra på kort oldeforeldrebesøk, haste hjem igjen til Silje som satt her og venta på meg, dra til Rissa igjen på forening sammen med søte jenter, spise på restaurant, dra hjem igjen å spise kake og ost og kjeks sammen med de søte jentene. :)

I dag har jeg stått opp med søte Sara, taklet et par-tre trassanfall av uant opphav, vært på jobb, kommet hjem igjen til blid jente, taklet ett par trassanfall til, hatt besøk av mamma og pappa (thank GOD) mens Håvar var på RBK-kamp, spist kake i dag også, lagt herlige jenta som var som en drøm av enkelhet og herlighet mens mormor og morfar var på besøk, selvølgelig, sett Black Swan som jeg likte utrolig godt, og som var helt sinnsyk! Nå hører jeg Metallica Live og drømmer meg tilbake til Valle Hovin for noen år siden da JEG fikk sett dem live. Opplevelse!! Nesten så jeg får tårer i øynene! Haha! Jeg ELSKER Metallica!! <3

Jeg er svett i dag! Hormonell, sliten og trøtt, trassen tar på, samvittigheten over at jeg kanskje ikke alltid føler at jeg takler trassen på riktig måte tærer, men gudene skal vite at jeg prøver, og tålmodigheten min som er nær ikke-eksisterende med ett slikt utgangspunkt blir strekt til uante lengder...Hva mer kan jeg gjøre? Tror fokuset på å handle korrekt og perfekt og pedagogisk riktig er så forbanna stort nå, at man kan bli helt ødelagt av mindre. Det er liksom ikke rom for å si at "Hey! Jeg synes dette er kjempevanskelig!" uten å føle at man er en dårligere mor enn alle andre i hele verden, for det fortelles jo bare solskinnshistorier! BLÆH til dere alle! I tillegg hopper magen og spenner seg i kynnere, spesielt mens jeg var på jobb, så ja, tempen er høy i denne kroppen i dag...

Jeg skal finne senga rimelig fort nå. Sikkert lurt å ha sovet nokk før "Helvettesuka" starter! Æsj...blir da sikkert ikke så ille som jeg tror! ;) Jeg har en tendens om dagen til å forvente det verste...

Ha en fin uke!

God Natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar