tirsdag 5. juli 2011

Jeg skal pusse!

I morgen har jeg fri! :) Kjenner jeg snuppa rett betyr det at hun vil stå opp tidligere enn vanlig, men det får bare være...Jeg har bestemt meg for å forvente det, så får jeg heller ta det som ett pluss om hun sover til syv-halv åtte. It's better this way! ;)

Planen for morgendagen er ganske klar. Jeg leverer snuppa i barnehagen, også skal jeg pusse seng! Nå har jeg vært ute og prøvd pussemaskina, KJEMPEvanskelig ja, haha, men jeg forhørte meg litt med Håvar hvordan det skulle gjøres i kriker og kroker, så nå har jeg det klart. Vil man ha noe gjort får man gjørra det sjæl! Gleder meg faktisk. Jeg liker jo å innbille meg at jeg er forholdsvis praktisk anlagt. ;) Det er to mann som legger tak her denne uka også, så jeg får da litt bråkete selskap... Passa egentlig fint at senga ikke var fiksa nå da, for å sitte inne med takleggere på taket frister iallfall ikke.

I 12-tia tar jeg pussefri, for da kommer Silje og kidnapper meg, og tar meg forhåpentligvis med ut på fisketur. Det er iallfall planen. :) Jeg gleder meg VELDIG! Det skal bli ett deilig avbrekk i hverdagen. Også er det jo meldt FINT vær! Søren klype for en dritt-sommer det har vært så langt. Juni har vært en eneste lang regntid... To dager på rad med sol og varme skal bli deilig nå, også på en fridag da gitt! ;)

Torsdag blir det ny frisørtime. Jeg spekulerte litt på om jeg skulle ha litt striper i håret, litt lysere brune, kanskje litt karamellaktige, men det ble ikke tid til det da jeg var det i forrige uke, så jeg fikk venne meg til det mørke håret og tenke litt på det, og jeg kjenner jeg veldig gjerne vil ha litt striper ja, så nå blir det det. :) Skal få justert luggen litt også. Den er litt tykkere på den ene siden nemlig.

Fredag er det ny jordmortime. Tiden flyyyr jo. Allerede en mnd siden sist jeg var der.  Snart 24 uker på vei nå. <3 "Bare" 16 igjen...det føles så lenge når jeg ser sånn på det, selv om jeg vet at tiden kommer til å gå fort. Ferien kommer jo garantert til å være over før jeg vet ordet av det, og når jeg starter på jobb igjen er jeg jo inn i den 28. uka!!

Å herregud! I dag har jeg sett "Klovn - The Movie"...jeg vet ikke hva jeg skal si...det er det pinligste jeg har sett i hele mitt liv. At det går an!! Å herregud!! Samtidig så er den jo...bra? Jeg lo jo mye også. :p

Nå skal jeg finne senga!

God natt til dere. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar