onsdag 6. juli 2011

Fri og tidlig morgen.

Som forventet fikk jeg ikke sove så lenge som til kl 07 en gang..ikke 06.30 heller for den del...
Tror nok ikke det ble noe bedre av at "vekkerklokka" til Håvar ringte i sikkert tre kvartert denne morgenen heller. Siden vi ligger vegg i vegg kan det godt være at hun våkna av den. Han driver å sover rett igjennom alarmene. Jeg også.... Ikke mine nå da, men hans kan jeg ofte sove meg gjennom. Tror det er på tide at vi skaffer oss en skikkelig vekkerklokke jeg.. Det er frustrerende for han å drive å sovne av, og for meg at lille våkner på grunn av det..spesielt i dag. :S

Vel, ikke noe jeg kan gjøre med. Jeg får trøste meg med at det ser ut for at denne dagen skal bli både solfylt og varm, selv om skodda ligger tykk ved sjøen enda... :)

Ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar