torsdag 7. juli 2011

Grunning!

I går hadde jeg fri. Jeg leverte i barnehagen, og begynte å pusse senga. Etter nesten en time med pussing går han ene takleggeren forbi og sier at jeg kan jo bare kjøpe sånn der heftgrunning da, så slipper jeg å pusse... "Heh, åja, jaja, jeg har nå begynt...greit å ha noe å gjøre i dag..." Unnskylder jeg min uvitenhet med. :p Det varte i ca ti minutter! Nei, fader heller, jeg kjøper grunning! Så i går kveld ble senga grundig vasket og grunnet. :) Nå mangler to strøk hvitmaling bare, så er senga ferdig. :)

Det ble båttur i går også. Det var nydelig vær, godt og varmt, jeg fikk en stooor fisk (den eneste fisken vi fikk), og jeg ble veldig solbrent i ansiktet og på skuldrene...deilig!! Solkrem, hva er det? Menmen..det er muligens det eneste sporet jeg sitter igjen med etter noen form for sommer nå til kvelden, siden det er meldt regn igjen i dag, så det er greit.

Nå er det straks jobb, så frisør, så skal Sara hentes i barnehagen for siste gang før ferien. I ettermiddag kjører jeg henne til Fevåg nemlig. Hun skal være der til i morgen. Mamma har ferie og ville låne henne litt en dag. :)

Ha en fin dag alle sammen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar