torsdag 7. juli 2011

Frikveld!

I den forstand at jeg vet at i kveld eller i natt så er jeg garantert å ikke våkne av lillemors påfunn etter leggetid. Sara er hjemme hos sin mormor og morfar, og Zandor så klart. 
Han snakker vi mye om for tida. 
Han er helt klart veldig spennende og noe hun tenker mye på. Søte Sara. <3 

For dere som lurer så er Zandor schæfervalpen til mamma og pappa. 
De to sammen går stort sett veldig greit. Han er veldig rolig, og gidder ikke en gang se opp mens hun pusler og koser med han. Ett tålmodig hjerte. :)
Jeg er likevel veldig påpasselig. Har er tross alt en valp, og kan plutselig bli leken. Han er blitt mye større enn Sara nå, så når han vil leke blir han litt brå for henne, så da trekker vi oss unna. Sara liker ikke ting som kommer brått på, enten det er en halvstor schæferhund eller en liten sommerfugl. Vi hadde en episode tidligere i sommer på en skogstur hvor en nysgjerrig sommerfugl holdt på å fly på Sara opp til flere ganger, hun ble LIIIVredd og vrælte for alt hun var verdt. Stakkar lille. Hehe. :)
Poenget er at jeg er veldig opptatt av at ingen av de skal få dårlige opplevelser med hverandre og bli redde. Det hadde vært trist, ettersom Sara elsker dyr, og synes bisken er utrolig spennende, og ettersom valpen ikke kunne vært roligere og mer avslappet i forhold til henne og volumet som noen ganger hører med en ettåring. ;)

Skal bli godt å stå opp å bare tenke på meg selv i morgen tidlig. :)

I dag har jeg malt ett strøk hvitmaling på halve skuvsenga. Det er utrykt for regn ute, så jeg må male under tak, og i bua der jeg kan male er det bare plass til en del av gangen, så del to får jeg ta i morgen. ;) 

Nå skal jeg se den nyeste Varg Veum-filmen.
God kveld til dere. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar