fredag 8. juli 2011

Snaaaart!

Kraftig nedtelling til ferie her i huset nå. Skal jobbe 12-16 i morgen, og på søndag kan jeg jobbe når jeg vil. Jeg skal ta noen bestillinger, så så lenge de er inne innen midnatt er det greit. Det tok meg litt over tre timer forrige gang, så jeg håper det tar litt under tre denne gangen. Øvelse gjør mester vet dere. :)

Jeg håper at jeg ser rå for å gå ut å male litt i kveld også. Hadde vært supert med ett strøk på begge sengedelene nå i kveld. Da hadde det bare mangle ett strøk på den ene som jeg kan ta i morgen kveld, åsså er senga klar til bruk på søndag kveld. Det hadde vært stas! <3 Jeg må bare dra og handle litt, lage litt sein middag og spise litt først.

Har litt lyst til å se en film i kveld også, så vi får se hva det blir til..

Snakkes kanskje litt senere!

Ha en kjempemessig kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar