tirsdag 30. august 2011

Blomster!

Jeg får sove lenger om morgenene om dagen. Snuppa våkner som regel etter halv åtte nå. Det betyr at mitt behov for å gå rett til sengs igjen etter å ha levert i barnehagen ikke er så sterkt. :) Derimot har jeg overskudd til å dra hjem igjen, og stelle i stand en godt frokost til min gravide kropp, som i dag. :) Frokost i dag ble en herlig omelett av 3 egg, en dæsj fløte, ost, skinke og løk, med en stooor kopp sitron-te til! Ahhh.

Har ikke gjort så mye i dag, men jeg har stelt litt med blomstene mine, kjøpt noen nye som har fått plass, og rydda i alt jeg har funnet av papirer. Akkurat som i forrige svangerskap, etter jeg ble sykemeldt og overskuddet tittet litt fram, så har jeg fått en trang til å være husmor med stor H! (Ja, nå skal det sies at jeg har jo bare vært helt sykemeldt i en uke, og det overskuddet jeg skryter av først har tittet fram akkurat i dag, men hey, jeg har trua på at det vil vare nå!) Nå skal det ryddes, pusles, stelles og gjøres klart! Redingen har begynt! <3 Forrige gang jeg gikk gravid hadde jeg også blomster og planter, som jeg greide å holde i live...det gikk over da Sara kom, så jeg får nyte blomstene de neste åtte ukene. Hehe!

Åh, jeg gleder meg sånn til den nye sofaen vår kommer! Det kribler i hele kroppen og jeg kan nesten ikke vente!!! GLEDE!! Sammen med sofaens ankomst vil stua bli snudd litt for at det skal passe med vegger og sånt. Det blir herlig. Jeg elsker forandringer. Det gir meg en god følelse å kjenne på at noe er nytt! :) (I motsetning til min kjære, stakkar, som HATER det, helt til forandringen er gjennomført.. Da kan han også digge det! Hehe!) Jeg har bestilt hit ei venninne som skal hjelpe meg med å flytte litt på ting på stua, så det meste skal være klart til Håvar kommer hjem fra jobb. Det er best slik, for oss begge! ;)

Det blir ikke gjort mye i løpet av dagene her hjemme, men jeg har foreløbig godt tid før alt må være klart og så mye tid å ta av. I tillegg er det begrenset hvor lenge jeg kan holde på i gangen pga bekkenet, så dette er perfekt. :) Det er godt å være hjemmeværende gravid husmor.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar