mandag 29. august 2011

Herlig helg!

Fredag dro jeg med fire jenter på hyttetur. Det ble mye mat, snavvel, brus, spill, kakkling og latter! En herlig helg rett og slett. :) Legger med ett par bilder av utsikten fra hytta vi bodde på:



 Kanskje vanskelig å se det her, men jeg har klipt meg. Skal få bedre bilde når jeg får lagt inn på pcn. :)

Idyllisk landskap rett utenfor vinduene. Helt alene så langt vi kan se. Nydelig rett og slett. :)

Må si det var fantastisk deilig å komme hjem til Håvar og Sara igjen og da. Ikke mange gangene jeg har vært to netter borte fra snuppa, så på vei hjem kribla det i hele kroppen av savn. <3

I dag har jeg tatt glukosebelastningsprøve. Jeg var kjempesulten på tur TIL legekontoret!! Jeg måtte jo faste vet dere...huttetu! Da jeg kom dit kl 09, så var det "bare" 8 stk foran meg i køen..stakkar utsultede meg! :( Jeg kom vel inn etter drøye tre kvarter. En blodprøve ble tatt, også til det verste med hele testen, jeg måtte drikke 3 dl med tykt sukkervann!! PÅ TOM MAGE! :S Det er ca tre hvite plastkopper det... Etter den første prøvende slurken så skjønte jeg at det kom til å ta tid, og det gjorde det også...det var ILLE! Jeg kunne ikke bare hive det i meg heller, for da skal jeg lover dere det hadde kommet opp igjen...men altså, jeg greide det da omsider. Etter to timer med venting, romling, facebook på mobil, romling, lesing av gamle "Se & Hør" og enda litt mer romling, så fikk jeg komme inn igjen for enda en blodprøve. Endelig kunne jeg spise igjen! <3

Resten av dagen har jeg brukt sammen med Janne, og på Nav før jeg henta snuppa i barnehagen. I dag kunne de fortelle at hun hadde blitt bitt i fingeren. Sånn er det å gå i barnehagen. Det kan være tøfft. Heldigvis går det fort over for de små, så det var glemt for lenge siden da jeg henta henne. :) På den andre siden så fortalte de at hun har begynt å leke seg så godt med de andre jentene på sin avdeling nå. Masse samspill. Herlig. :) Sara har vært i Fevåg til sin mormor og morfar i helga, og har snakket MASSE om barnehagen, så hun trives helt tydelig der. <3



Magebildene jeg lovte dere i forrige uke eller noe sånt... 30+3 her. På onsdag er jeg 32 uker på vei, så det får bli nye igjen snart. :)

Nå må jeg visst spise noe igjen. Jeg får tråle kjøleskapet og se hva jeg finner.

God kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar