torsdag 25. august 2011

Sofa!

Da har jeg ringt og bestilt sofaen andre veien. Må vente litt lenger på den da, men ikke åtte uker heldigvis! ;) De sa de skulle ha den inne i starten av september eller iallfall innen midten av september, så det betyr at jeg må vente tre-fire uke på sofaen. Helt overkommelig. :)

Sara er kjørt i barnehagen. Jeg fikk sove litt lenger i dag, til ti på sju. Alle minutter monner, spesielt når man er mye våken på natta. Bah! Våkna i tre-tida i natt med monsterhalsbrann og strekk i magen. Strekk i magen er faktisk skikkelig vondt, men det gikk heldigvis ganske fort over. Får det innimellom hvis jeg ligger eller snur meg feil. Måtte opp på do, spise litt link, og selvfølgelig så våknet mini rundt samme tid. Hun lå bare og ropte til innimellom så jeg var ikke inne mer enn ett par-tre ganger...vet ikke helt hva det var, men det kunne gå både 5 og ti minutter mellom og da var det to sekunder med gråt, så stille igjen, men etter en times tid uten at hun ville roe seg helt, så måtte Håvar gå. Da sovnet hun selvfølgelig med en gang etterpå. Typisk. Kunne ha spart meg den timen med søvnløshet sikkert, og bare sendt inn han med en gang. At jeg aldri lærer. Ikke for det, jeg hadde hodet fullt med tanker som spant, så jeg fant ikke ordentlig roen jeg heller. <3 Sofatanker <3 Haha!! I tillegg var det alt for varmt på soverommet. Heldigvis har jeg vifte, så etter at den hadde duret en god stund og kjølt meg ned litt, jeg hadde fått sortert litt tanker, lagt meg til for å slippe strekk og lille sov godt, så sovnet jeg igjen i fire-halv fem tiden, omsider.

NÅ skal jeg sove litt igjen. Elsker å sove dupp. Sovner alltid fort og sover alltid godt da. Etter duppen, som forhåpentligvis ikke varer til to i dag, så tar jeg en liten tur til Fevåg på besøk.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar