onsdag 24. august 2011

What a day!!

Dagen min starta nok så tidlig i dag også. Sara er tidlig på'n om dagen, så da må mamman opp og virke så klart. Kvart over seks i dag. Humøret var derimot på topp likevel. Herlig! :) 

I dag tok jeg med meg to venninner til Ørlandet på sofasafari! Jeg har gått fullstendig lei av sofaen vår som mangler fjærer i setet på enkelte steder og faktisk en FOT! Den støttes opp av vedskiver. (!!) Den er i imitert skinn eller hva det heter, den er så utrolig klam å sitte i og den er bratt og hard. It's TIME for en ny sofa. Jeg fikk litt ekstra på konto denne mnd, og i stedet for å kaste det bort på tull så investerte jeg dem i 20 år med god sittekomfor i stua mi! <3 Jeg syntes den var knallfin på bildet.

Bildene viser ikke hvor fin den EGENTLIG er. Den er faktisk større enn den ser ut for, stoffet er mykt, putene er enda mykere, og jeg ELSKER den!!!!

I utgangspunktet bestilte jeg sofaen som vist på bildet, og den skulle komme på døra i neste uke, men jeg må ringe tilbake i morgen å bestille den motsatt vei, fordi den veggen jeg egentlig tenkte å ha den på ble faktisk for kort, og alle andre steder den evt. kan stå passer det bare motsatt...hvis dere skjønner... Jeg tror ikke de har den på lager den andre veien, så da vil det si at jeg sannsynligvis må vente...kanskje lenge også. Ene venninna mi ventet i 8 uker på sin sofa fra samme sted. Huff. Håper det ikke tar så lang tid med denne, men OM det gjør det, så får jeg den sånn akkuraaat i hus før lillebror kommer til verden....vel, hvis han venter til terminen iallfall. :p
ÅH, jeg gleder meg som ett lite barn på julaften!! For en herlig følelse!
jeg kjøpte ett par småting til, men de får dere se i morgen. har ikke tatt bilder av det enda, og nå er det seint.

I kveld har jeg hatt besøk av fire venninner. Vi har snavlet godis, prata, sett fødeavdelingen og planlagt hytteturen i helga. :) Gleder meg veldig til den også. Det blir gøy!!
:)

I morgen skal jeg sove litt, så skal jeg kjøre meg en tur til Fevåg på besøk. Bare helt rolige aktiviteter.
Var på ett par butikker til på Ørlandet, men etter ti minutter på den første så slo ryggen min seg helt vrang og jeg ble nesten kvalm. :( Kjedelig! Masse kynnere har jeg også hatt i dag. Jeg får det ALLTID hvis jeg går litt for fort...hva er det med det da??? Vel, kroppen synes vel det er på tide med litt øvelse på å få babyen ut nå da...sånn skikkelig. 

Nå skal jeg finne senga mi!

Natta!
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar