mandag 12. september 2011

Ny uke, igjen!

Legger ut en del bilder her jeg, så får jeg fortelle om helga mi gjennom dem! ;)

På lørdag var Sara og jeg med ett par venninner på loppemarked. Fant ikke egentlig noe jeg hadde bruk for. Mens vi var der ringte Håvar og sa at disse var på besøk:
Sara sin farfar Pål, og Siri Beate. :) De har vært på ferie i USA, og hadde med ROSA Converse til Sara i feriegave! :) 
 Sara prøver lue. Denne skal lillebror arve. :)
 Flere var innom med feriegaver!
Mormor, tante Lone og tante Jannike har vært i Tyrkia, og med til Sara hadde de også sko!
Dere må tro disse var artige å gå med. De har jo til og med heler liksom! 
 I tillegg hadde de med magedanserinneantrekk!
Min lille Tyrkia-prinsesse! 
<3
Litt store enda da, men til neste sommer så kommer hun nok til å klirre i disse klærne hele sommeren! ;) 
 Zandor var på besøk på lørdag også, sammen med tante Mette, mens mormoren og morfaren var på kino. :)
Fiiiine boffen! <3
 Her ser dere da en stakkars plante som jeg velmenende har overøst med kjærlighet og vann...den ble bare tristere og tristere..vann hjalp ikke, liksom...så fant jeg ut at den var i ferd med å drukne. Finnes det noen der ute som er dårligere enn meg til å passe blomster?? 
I think NOT!
 Tante Mette og Sara koser seg i sofa-kroken med litt barne-tv. Vil fortsatt ikke sove dupp hjemme, så da blir det kosestund midt på dagen. :)

På lørdagskvelden hadde Håvar party for gutter. Jeg rømte og trodde jeg skulle på forening på hytta til ei venninne. Vel frammen på hytta ble jeg overrasket med Babyshower! :) <3
Jeg hadde ikke med kamera, desverre, men jeg har jo satt fram de fine gavene jeg fikk!
 En vognbag, kjøpt på loppemarked. Den var fylt med flere små pakker. :)
 Gavebordet.
Svampebob! :) Sara er veldig begeistret! 
 Bleiekake. :)
 En gaveeske smekkfull med små vareprøver på babyprodukter. Alt fra salver og kremer til shampo og badesåpe. :)
 Bleier og klær. :)

 I den store eska lå noen av klærne, i tillegg til bleier i forskjellige str., ammeinnlegg, smokker, smokkesnor, gaskluter, våtservietter, badesåpe, engangs.stelleunderlag og salve.

TUSEN TAKK!!!
<3

Her er litt nyere stuebilder. :) 





 Ja, slik så det ut tidligere i dag...
Nå i kveld har jeg greid å flytte om enda litt mer da, så klart. Bare på småtterier da..
Ble bedre nå med tanke på lys i sofakroken på kveldstid, og jeg fikk dessuten plassert den svære lampa jeg ikke trodde jeg hadde plass til lenger. Har også redd opp vogga! 
 Lampe her gir lys i sofakroken.
 Ferdig oppredd vugge til lillebror.
Litt tidlig, men hva så.. :p
 Henger på vugga!
<3
Håvar har fiksa så tv'n virker igjen. Midlertidig løsning, men den virker. Godt nok for meg! ;)

Flere prinsesse-bilder!


 Prøver vognbagen! ;)
Ladylike! ;)

I dag har jeg bare sovet. Vært mye våken i natt, og etter en times raserianfall fra lille på morgenkvisten her så var jeg helt skutt etter å ha levert i barnehagen. Jeg la meg og sov til kvart på to!! Vært alt for varmt i dag, så jeg holdt på å gå på veggen, men det ble litt bedre etter en kald dusj.

Nå nærmer det seg leggetid. Sara er forkjøla, så det skal bli spanande og se hvor mye søvn det blir...hun har vært en del våken nå i kveld. 
I morgen skal jeg til jordmora en tur. Regner med alt er fint med lillebror, men det er fint å få det bekreftet. Uansett er det alltid hyggelig med jordmortime. :)

Håper dere har kost dere med bildene!
God natt! 
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar