søndag 30. september 2012

Barnehagestart for minstemann!

I morgen skal Emil i barnehagen. Kun for noen timer, og med meg der hele tiden akkurat i morgen, men tenk - nå er han barnehagegutt. Hadde han visst hva som venter han i morgen hadde han nok gledet seg vilt. :) Han elsker folk, nye leker og at ting skjer konstant, så for han vil nok barnehagehverdagen være som å komme til himmelen. Skjønningen min! :)

Han har jo begynt å prate litt også nå. Han sier hei, hadet (og vinker), mamma og natta. Han eeeer jo så flink!! :) Og ikke nok med det, har har ved flere anledninger GÅTT to skritt! :D Jeg så det første gang på tirsdag. Den gutten løper nok rundt her før vi vet ordet av det. Er så utrolig stolt! Har jeg forresten fortalt at han omsider har fått tenner? Det har kommet to store framtenner oppi. :) Det herlige rampefjeset ble om mulig enda mer rampete. ;)

Og når vi snakker om ramp....


SOT fra ovnen + bebis = Svarte merker i hele stua!!!!

Sara-vår har det litt vanskelig for tiden, og det er veldig tøft for oss alle. Hun bryter nærmest sammen hver gang hun ser meg, og blir en stor klump med mye følelser, frustrasjon, sutter og gråt. Jeg gråter med henne... Det gikk faktisk overraskende bra i dag da barna kom hjem hit igjen etter å ha vært hos pappan sin siden onsdag kveld. Jeg har jo vært på besøk hos dem hver dag, så det går jo aldri lange tiden mellom vi ses. Vi koste, lekte, lo masse, krangla litt, så gikk det over og vi lo igjen. Legging gikk over all forventning. En fin kveld, og utroolig godt å få dem hjem igjen. :)
Håper at hun sover godt i natt og at vi får en fin dag i morgen også. 

Nå er to barnehagesekker pakket og klar for morgendagen. Jeg skal begynne å tenke på å komme meg i seng, for disse barna er jo morgenfugler og er sikkert klar for ny dag rundt seks tenker jeg. 

Ha en fortsatt fin kveld. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar