tirsdag 25. september 2012

Ongene har jo vokst og forandra seg MYE siden sist jeg la ut noen bilder, så her kommer noen litt nyere. De øverste er nyest. :) 
Her er Sara hjemme i leiligheten vår, klar for første gang på Allidrett. :) Vanskelig å få til et bilde hvor hun sittet i ro og smiler, hun er alltid i farta, og hun har enten ikke tid, eller så blir det bare masse grimaser. :p
faktisk et av få ekte smilebilder det under her. :)

 Bølla mi! :) Nå kommer jeg å tar deg!!! :D
 Emil sovna før vi rakk oss i bhg en dag. Sånn er det når man er tidlig på'n! :)
 Nydelige snuppa mi!
 Sara hadde ikke tenkt å se i kameraet, nei...
 TV-slaver. ;)
 Hæhæ! :)
 Radarparet. ;)
 Her er bølla før vi tok håret. Masse herlig lyst hår. Hjertet mitt gråt da jeg stod der med barbermaskina...
Emil har jo atopisk eksem, også i hodebunnen, og han klødde så fælt. Vanskelig å få smurt disse kremene godt ned i hodebunnen med så mye hår.
Eda et bilde av han med masse hår. :)
En kjempeglad gutt, tro mot navnet sitt.. ;) Gjør masse "hyss"! ;)
Også kan jeg vel slenge med et bilde av "sjøla". ;)

I kveld får jeg kveldsmat-besøk av 3 herlige jenter. Gleder meg. :)
Ha en fin tirsdag alle. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar