fredag 12. juni 2009

Hyggelig tur hos legen og rotter og sånt...

Litt sutring først:
Dro på jobb imorres og håpa på at formen skulle være bedre i dag, men den gang ei. Etter 5 min på jobb så kom det, og etter over en time med intens hjertebank og tung pust ringte jeg til legekontoret og fikk time allerede kl. elve. På vei dit kjente jeg at det ga seg, så som forventet var blodtrykk og ekg helt normal da jeg var der... Jeg prøvde å forklare hvordan dette er, det kommer jo å går litt som det selv vil, men får det spesielt når jeg anstrenger meg, og det begynte for ca en måned siden..det har ikke blitt noe bedre for å si det sånn...mens jeg forklarte så han bare litt overbærende på meg, før han forklarte meg at det å være gravid ikke er en sykdom!! Han syntes jeg burde fortsette å jobbe til tross for plagene, og hvis det mot formodning ikke skulle gå over eller bli værre så kunne jeg komme tilbake om en ukes tid, og da helst MED symptomene....!?!? Hvordan skal jeg få til det da? Der er jo ikke noe jeg styrer selv da...
Jeg ringte igjen for å få ny time hos fastlegen min, siden jeg ikke var særlig fornøyd med dagens time, og må vente to uker for å komme inn der... bestilte en time og så får vi se da, hvor lenge dette går..

Ellers:
I tre tida i dag kom Jannike og Knut innom med rotteguttene Bob og Eddy :) De er så kule! Kan fortelle at rottehaler ikke er så ekle som de ser ut for...de har faktisk et tynt lag med bløt pels ;)


Kattungene har forresten funnet en ny plass å sove...og forsåvidt å leke :p

Søte små nøstene! :)

Ellers har jeg stort sett slappa av i dag...
Håvar kommer hjem snart nå, og da blir det fiskesuppe med ørret til middag :) NAMM!
Er det godt med hvitløksbaguetter til det? ;) I think it is! :P

I kveld? Gå en rolig avkjølende kveldstur kanskje? Leke litt med rottene og kattene.. Se litt tv, kanskje en film.. vi får se..

Blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar