onsdag 17. juni 2009

*25 uker*

Idag er vi 25 uker på vei! :) Det er 15 uker til jenta vår er ventet, og nå begynner jeg å bli litt småstressa kjenner jeg. Nå har jeg gått over halve svangerskapet å tenkt at jeg har jo sååå goooood tiiiiid! :p Nå føler jeg at det må begynne å skje noe. Vi skal jo tross alt pusse opp et soverom eller to, og vi har så mye handling å gjøre!! Selv om vi har så mange flotte folk rundt oss som har gitt oss ting, så er det mye som mangler enda, så nå vil jeg virkelig komme i gang! Får vel feriepenger om et par uker, og da håper jeg at det blir såpass at vi kommer et stykke på vei. :)

Formen har vært litt bedre de siste dagene, også på jobb, men det er nokk fordi jeg konskvent har satt meg ned på stolen så fort jeg har kjent antydninger til hjertebank.. Jeg gidder ikke en dag til som fredag... Det er ikke mye som skal til før hjertebanken kommer, så jeg må si jeg føler jeg er til fryktelig liten nytte når jeg er på jobb nå...

I dag skal jeg en tur til Rissa for å se litt på farger og tapet til rommene, og gulv kanskje.. Skal ha med meg mamman. :) Etterpå skal jeg til Fevåg. Mamma har vært hos Conny å hentet noe babyutstyr som vi skulle få, så det må jeg utåver å se på, så klart :)

Nå har jeg vært oppe i over en time, så nå er det virkelig på tide med frokost! *Romle*

To ting til før jeg stikker:
1 Prøvde vaniljesaus mot halsbrann i går kveld, og det hjalp! :)
2 Jeg fikk Metallica Guitar Hero til kjære i går!! :D:D Fordi jeg var så flink til å være gravid, som han sa! haha! :D

Så til alle som skal på Metallica konsert ikveld!! Mens dere står i spektrum å ser på, skal jeg spille med dem! :p Mohhahaha!! :P hih!

MAT! Hade!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar