fredag 19. juni 2009

Selbu og stoffskifte..

Da var det fredag igjen. Våkna i 6-tida av vekkerklokka til Håvar. Han skulle opp i rett tid, så han hadde god tid før gutta kom å henta han og tok han med seg til Selbu på festival. Nå har han nettopp dratt.. Håper de får ei fin helg, selv om jeg er litt sjalu! Hadde vært så gøy å kunne blitt med å festet med de... :( men jeg må vel bli hjemme og ruge..

Apropos ruge...kjenner at lillegull er MEGET aktiv på morgenkvisten...hun har romstert nesten non stop nå siden jeg våkna litt over 6....dvs to og en halv time! :p Her tar hun nokk etter sin far. Jeg er iallefall ikke mye sprudlende på morgenen...Håper hun vokser det av seg før hun kommer ut :p hehe...sansynlig!
Hærlig likevel da, når jeg nå først er våken :)

Fikk telefon fra legekontoret i går da...jeg må ta nye blodprøver igjen, i dag eller mandag, så jeg får jeg svar neste fredag når jeg skal inn til lege igjen. De fant ut det etter prøvene jeg tok på førstegangskontrollen at jeg har for høyt stoffskifte, og de lurer nå på om det kan ha nå med de plagen jeg har nå å gjøre...jeg sjekka litt på nett, og mange av symptomene er det samme som det jeg har... Får vel vite mer hos legen neste gang... etter det jeg har lest meg til så må jeg vel ta noe medisiner, så er det om å gjøre om jeg må vente til lille har kommet, slik som jordmor har sagt tidligere, og hvor lenge man må ta medisiner for det der...noen må ta resten av livet... Dumt av meg egentlig å begynne å lese på nett på egen hånd, skulle ha venta til legetimen å fått info om det da, men jeg ble da så nysjerrig på hva dette med stoffskiftet gjør med kroppen, jeg hadde jo ingen anelse..og selv om det ikke er noe skummel "sykdom", så kan noen av følgene være lite hyggelige egentlig...*grøss* Skal bli greit å få høre fra lege hva som skjer...det er jo så individuelt...er ikke noe redd for det i det hele tatt kjenner jeg, men jeg er veldig nysjerrig, og tenker en del på det...

Nå er jeg både veldig trøtt og veldig sulten...lurer på om jeg skal sove å så spise, eller om jeg skal spise å prøve å ikke sove....
Jeg får kjenne på det litt til, se om jeg finner noe å se på tv'n....

Later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar