torsdag 11. juni 2009

Lille sprell! <3

Jenta vår er virkelig aktiv om dagen! Det er så hærlig å kjenne! :)
Kjenner henne litt gjennom hele dagen. Har stortid på kveldene da, spes når jeg slapper av foran tv'n :) Jeg har klart å kjenne sparkene gjennom magen nå :) Håvar har ikke kjent det enda, er jo lettere for meg som kjenner det innvendig og hvor og når hun sparker. Det blir vel snart :) Hun vokser fort nå og blir sterkere! ;)
16 uker til ventetiden er over! :D

Ellers har vi fire små troll som og har vokst mye og som har begynt å løpe rund føttene på oss, og klatre i det de får til å klatre i! :)



Vi skal ha to av dem selv, men jeg Håvar får bestemme hvilke, de er så søte alle sammen, jeg klarer aldri å bestemme meg! :p Vi er så heldige at en venninne av Jannike vil ha de to andre, uansett hvilke to av dem det blir! :) Det er flott!

Ellers er formen så som så. Skulle vært på jobb nå egentlig, men har hatt hjertebank i hele dag og blir svimmel og rar i hodet, får svettetokter og føler at jeg ikke får puste ordentlig, kjennes ut som om noen sitter oppå brystkassa og magen min... :| fant ut det var best å holde seg hjemme i dag. Får prøve igjen i morgen...

1 kommentar:

  1. nurkene! så fine! jeg stemmer for hvertfall beholde den rød,svart,hvit-flekkede :)

    SvarSlett