søndag 19. juli 2009

Lørdagskveld!

Nå har jeg kommet meg hjem fra Hasselvika. Har vært hos May-Britt og sett film. Vi så PS: I Love You. May-Britt hadde lest boka med samme tittel og fant vel ut at det ble to helt forskjellige ting. Det var visst ganske lite lik handling, men vi ble enige om at det var en bra film. :) Den var rørende og fin! :) Ingunn var innom en tur hun også, men dro igjen ganske fort..

Akkurat i dette øyeblikk sitter jeg å irriterer meg over de der forbanna fluene!!!! men sånn blir det da vel når dørene her står oppe fra morgen til kveld.. Blæh! Taco fungerer som en litn levende fluefanger...hvor mange han faktisk får tak i er uvisst, men han skal ha for innsatsen! ;)

Dagen i dag har gått med til litt husarbeid.. Håvar har holdt på litt ute, malt de siste listene til soverommet og klipt plen, mens jeg har holdt meg inne da det er AALT for varmt ute for meg når været er så fint.... :( Har fått rydda en del, vaska litt klær, hengt opp og lagt sammen klær, støvsugd masse og ordna middag. Får igjen for det etterpå da, at jeg holder på for lenge i gangen. Stive føtter og vondt i hoftene... Bah! Den som var ung og sprek igjen du! :p Høhø! Har heldigvis ikke hatt noe hjertebank i dag da! :)

Gleder meg til lille sprell er ute, så kroppen kan begynne å fungere som vanlig igjen... Ikke derme sagt at jeg ikke nyter å ha henne i magen da. Jeg koser meg masse med å gå gravid. Kjempeartig å kjenne hvor "livat" hun er, og at hun blir sterkere og sterkere. Magen flytter på seg når hun romsterer, mens jeg sitter og ler litt. :p Men det skal bli godt å kunne gjøre husarbeidet litt radig igjen uten å måtte sette meg ned fordi jeg koker over av varmen, eller fordi føttene ikke henger med, eller fordi jeg blir helt overmannet av hjertebank...
Jeg får bare tenke på at alt dette er verdt det, og at det er så mange som har det mye værre enn meg..

Håvar og Thomas sitter her og drikker karsk og whisky nå, og snakker litt shit! Ingen plan så vi får se om det blir noe kjøring eller om jeg finner senga snart...

SNAKKEEEES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar