fredag 10. juli 2009

Oppussingsupdate!

I går kveld kom mine kjære søstre Lone og Jannike hit for å hjelpe meg med å male, siden Håvar tok litt fri for å dra på kamp. :) Vi fikk mala et strøk på soverommet, og jeg må si at jeg ble veldig fornøyd med fargen. :)

Etter malinga dro vi på butikken, kjøpte litt snop og leide en film. :)

I dag mala vi strøk nr 2 på veggene, og siden vi malinga hadde en tørketid på to timer så fikk vi begynt med å legge gulv idag også :) Kom omtrent halvveis før gutta satte seg ned med en pils +++
Fikk og mala 2. strøk i vinduskarmen, men lurer litt på om det kanskje må tre strøk til der... vi får se imorgen. Håper at vi får ferdig gulvet og får opp listene i morgen, så er vi faktisk ferdige! :D

Nå skal jeg visst være festsjåfør å kjøre Håvar og Stian på bursdagsfest...
BLOGGES!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar