torsdag 18. februar 2010

Bilde update! ;)

Far og datter på dåpsdagen <3
Gudfar Stian og Sara :)
Sara og mams, etter vanninga. <3
Gudfar og Sara :)
La Familia! <3
4 generasjoner :)
Sara i speilet! Det er GØY!! ;)
<3 <3 <3
Speil er digg. Ikke like fint dette da, men det duger. ;)
Sara på besøk hos Linn. (Linn og Kenneth skal ha baby i mars, vi gleder oss! :))
<3
For en uke siden kom hun på at det gikk an å snu litt på seg. :)
Liike blid! :)
Håvar og Sara på Basilikum på søndag. Ble Morsdagsmiddag der ;) Sara var bare snill under hele middagen og desserten hun. Lå i vogna si ved siden av oss og lekte seg. :)
Dette er tatt i dag. I går rulla hun som sagt helt rundt for første gang. Hun har gjort det et par ganger i dag også, så nå er det vel bare å investere i grind til trappa tenker jeg. Blir vel ikke akkurat roligere tider framover. :p
Her er hun rundt...den handa er litt ekkel enda da...er ikke alltid den blir med. :p


Trilla snuppa i søvn ute tidligere i dag, men hun i løpet av de tre kvarterene hun sov ute til sammen så var jeg ute tre ganger for å vugge henne i søvn igjen da...! 
"Sånn går no' dagan" ;)

Men kan noen fortelle meg hvordan jeg legger ut filmer? Finner IKKE ut av det jeg... :S

1 kommentar:

  1. Sprek hu da! Ska sjå d bli fart på a snart ;-)Slutt på fred å ro, huske når petter bynt å fløtt på sæ æ, satt sæ fast all stan :-P Arti da!

    SvarSlett