torsdag 18. februar 2010

Insomnia og rull rundt!

OH MY GOD! Jeg tror jeg blir sprø noen ganger!!
Nå har jeg brukt nesten en time på å få Sara til å sove dupp! EN TIME for å få henne til å sove i max en halvtime...?  Hun var trøtt altså, men hun bare sovner ikke. Hun gjør seg selv oppspilt av den minste ting, og i mellom gniing av øyne, gjesping og sutring så blir hun som en mark som skravler, hyler og ler... Bah!! Vel...hun sover nå da, omsider.

Neste dupp blir i vogna, og da sovner hun som regel fortere og med mindre protest...Jeg skulle kanskje ha kledd på oss å gått ut hver gang hun skal sove dupp...? Nytter iallefall ikke å legge henne i vogna inne lenger. :p

Anyways! I går sov hun faktisk to og en halv time i vogna si. :) Det er leenge siden hun sov så lenge på dagtid, og det var utrooolig godt! :)

Der våkna hun igjen...etter 20 min...jeii! :p

Skal bare slenge med her at hun rulla rundt fra rygg til mage i går! :D To ganger! Kjempeflinke jenta mii! <3

Har en del bilder nå, bl.a. fra dåpen, som jeg skal prøve å få lagt ut i løpet av dagen.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar