mandag 28. juni 2010

Glemte å si...

Glemte å fortelle det at i går da jeg la meg, ettter å ha spise meg mett på Taco, for så å hive innpå mer brus med mye koffein og søtningsmiddel, og sjokolade med søtningsmiddel, og baconsnacks, så var ikke kroppen veldig god etterpå. Hadde skikkelig ekkel hjertebank, og ikke sånn som jeg bruker å ha...var urolig i kroppen og brukte kjempelang tid på å sovne....

Man lærer så lenge man lever!
Neste helg får den gode maten bli litt tidligere på dagen, og snopmengden litt mindre, og kanskje ikke så mye brus?? Mhm!

3 kommentarer:

  1. Ikke behagelig! Jeg fikk også en ganske heftig reaksjon på den sukkerfrie godisen jeg spiste på lørdag...Hadde så vondt i magen at jeg svimte av rett og slett....Tror for mye av disse sukkeralkoholene får vektnedgangen til å stagnere litt og. Er vel som med alt annet, alt med måte :P Da har vi lært iallefall ;)

    SvarSlett
  2. Hei:) hærregud for en nydelig datter du har:D hun er driiitsøt, hehe:)

    Sv: je jeg har vært i Fevåg, ihvertfall kjørt igjennom med bil, vet hvor det er:)
    jeg har faktisk bodd en liten periode i Bjugn før, i ca 1 1/2 år da jeg var 12 år. Men kommer fra byen. Det er svigerforeldrene mine som har hytte ved Råkvog, i Husbysjøen:)


    Liktige overskriften på hedderen din;D

    SvarSlett
  3. Eirin: Tusen takk! :) Er ganske stolte foreldre til dette sjarmtrollet. :) Har sett bilder av Victoria på bloggen din også, og hun er såå nydelig! :)
    Ang. "Headeren" min så er dt litt midlertidig.. Venter på inspirasjon til å lage en ordentlig en. (eller til noen vil lage en til meg:P)

    Jeg synes det er så nydelig i Råkvåg! :) Litt skjærgårdsidyllisk, selv om det ikke er skjærgård. :p
    Verden er jammen liten gitt. ;)

    Mina Marie: Ja, jeg har lært ja! :p Alt med måte! Starta på "ny frisk" i dag. Prøve å holde meg unna brus, og satser på at det blir lenge til jeg skal drikke vin igjen. :p Jeg kan ha det gøy på fest selv om jeg ikke er susa og, jeg! ;) Vil gjøre alt for at det skal gå riktig vei! :)

    SvarSlett