mandag 28. juni 2010

Lavkarboinnlegg!

Ja, så var dagen her for å sjekke vekt og cm....Har sjekka litt i løpet av uka også og jeg var 1,5 kg lettere tidligere i uka...hrmf! Nå mistenker jeg at alkoholen spiller meg et puss, så no more alcohol for a while, og jeg skal også være forsiktig med alt som er salt noen dager, for å se om det gjør noen forskjell... Tenkte tanken i går kveld da jeg spiste Taco med hjemmelaga tacokrydder som var alt for salt, og baconsnacks i tillegg, og masse brus!! :p Skylda mi sjøl tenker jeg...vurderer å ha sjekkdag midt i uka i stedet! Hehe! :p Iallfall...idag viste vekta ca 700 g mindre en for en uke siden...og det er jo selvfølgelig supert det også...bare litt surt når jeg vet at jeg har vært lenger ned i løpet av uka! :p

Cm står på stedet hvil...1 cm rundt puppene og tre rundt lårene...thats it... Drakk jo forrige helg også, og i fare for å høres ut som om jeg vil bortforklare alt, så tror jeg kanskje at det kan ha noe med saken å gjøre! Som sagt, ikeno' drikking framover. :) Jeg har jo vært i ketose hele veien, så det er ikke det at jeg har spist for mye karbo iallfall! :) Jeg må vel bare velge hvilke karber jeg spiser framover med omhu...
Jeg skal PRØVE denne uka også, å ikke drikke brus....det blir beinhard, og det er liksom den ene tingen jeg ikke vet om jeg klarer å slutte med, men jeg skal prøve!! :)

Har iallfall inntatt dagens frokost, og det var 300 g av skinkesalaten! Det var så god!!! <3
Gleder meg allerede til lunsj! ;) Hehe!
Er litt usikker på hvor mye karbo det er i den...i Lena Beatrice sin så var det 1,8 g karbo pr 100 g, men i min så blir det litt mindre. Jeg brukte mindre paprika, mindre løk, bittelitt mindre fløte, og LB brukte også minimais i sin, det gjorde ikke jeg, så det blit nokk en del mindre. :) HEEELT OK å spise med andre ord. :) Lite karbo, mye fett, og litt proteiner! :)

Slik ser tikeren ut nå...ikke helt riktig med tanke på at jeg ikke har gått ned en hel kg, men det er nærmere det enn på stedet hvil! :)





Ha en fin dag!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar