torsdag 22. juli 2010

Blank!

Sitter nå og hører på musikk, mens jeg prøver å blogge....er litt blank i kveld...

I dag har jeg vært på jobb, rydda litt i hjemmet, og hatt besøk! Mamma, pappa, Lone og
Mette tok turen hit på lavkarbopizza, også hadde de med seg jordbær som vi spiste til dessert! :) Pizzaen ble kjempegod i dag også, og det syntes faktsik de her som IKKE går på lavkarbo også! :) Ikke verst! ;) MEN! Tips til dere som tenker å prøve den! Det der som står om at man må tømme av oljen etter å ha stekt bunnen....det er faktisk ikke tull....HEH! Jeg GLEMTE det i dag....det var ikke suksess...bunnen ble skikkelig myk og "vassen"....prøvde å tømme av litt etterpå, men det gikk ikke så bra...så fort at pizzafyllet hadde tenkt seg ned på benken, så det var det bare å slutte med med en gang! Janei, pizzaen var knallgod likevel den altså, til og med med myk ettegivende bunn, HELDIGVIS!! :) Meeen jeg kommer nokk til å huske å tømme av oljen neste gang, jaaa!

Familien min drar til Tyrkia i morgen. Ønsker dem god tur!!!! :) Gleder oss allerede til de kommer hjem igjen! :)

Dere vet, jeg kom jo inn i den buksa...så nå har jeg gravd i bortgjemte klær, og funnet ei ny bukse!! :) To str for lita sånn ca..!
Jeg får faktisk knappa igjen buksa.. (det vi kaller stretch eller??), men da tyyyter det bra lekkert over kanten ja! Denne buksa kjøpte jeg meg da jeg hadde gått ned 6-7 kg på Grete Roede, og den var akkurat litt småtrang da. Den ble brukt en liten periode, for da jeg slutta på Grete Roede, så gikk jeg fort opp igjen for å si det sånn. Den er vel 4 år gammel....det er lenge siden det, men nå skal den bli for stor! ;) Hoho! Toppen jeg har på meg på bildet er akkurat blitt passe igjen den også, forresten. Fant den i samme kasse som buksa! :)

Litt Sarabilder fra i går! :)

Og gårsdagens middag! :)
Lavkarbopølser og blomkålmos! (Blomkålmosen ble kjempegodt!! Litt smør og en dæsj fløte, og salt og pepper!)

Nå skal jeg finn senga. Min tur til å stå opp med lille i morra!
Natta!

PS: Ja, dette gikk fort, så her er det sikkert mye skrivefeil...finnen det retteprogram for disse bloggene eller??

2 kommentarer:

  1. Den buksen er du inn og ut av på et blunk:D
    Må sikkert gjøre som meg og begynne å spare til ny garderobe, eller tørketrummel:p så det går ann å krympe den eksisterende. haha

    Så nydelige bilder av jenta di! Hun ser ut som et ordentlig sjarmtroll!:)

    SvarSlett
  2. Hehehe! Har tørketrommel da, så får bruke den intill videre! Jeg er heldig som har arva en del bukser i forskjellige str. :p Hadde blitt dyrt om jeg skulle måtte kjøpe meg passelige bukser hele tida ja! :p
    Jeg får heller satse på en stor fornying til neste sommer, å kjøpe kun helt nødvendige plagg i mellomtiden! ;)

    Takk for det! :) Hu er et skikkelig sjarmtroll ja! :) Smiler og ler dagen lang! :)

    SvarSlett