søndag 25. juli 2010

HANGOVER!!

Ja'a...i går var jeg på fest sammen med ei venninne. Jeg hadde med meg to (!!) flasker vin, en hvitvin og en rosévin, begge med lite sukker så klart.  :) Jeg var litt bekymret da, for at det skulle bli som tidligere, at jeg bare ble sliten og i dårlig form, og bare ville hjem og legge meg, men den gang ei! :) Jeg knerta hele hvitvinsflaska, og da var jeg rimelig fin i farta. :) Tok litt at rosévinen også, men spanderte vel bort mesteparten av den...var fornuftig nokk til det, faktisk... :p (At jeg er over gjennomsnittet spandabel i fylla trenger vi ikke å nevne her nå..)
Det blei seint, og jeg lå over hos venninna mi.... I dag har formen vært ELENDIG!!!! Jeg tror ikke jeg NOEN GANG har vært sååå fyllesyk som jeg var i morrest... :S Det var helt jæævlig!
Jeg har ropt på elgen et par ganger, og jeg var jammen ikke sikker på hvordan jeg skulle klare å kle på meg selv i morrest.... Det fikk med et nødskrik etter å ha fått litt iskaldt vann i ansiktet, og etter å ha inntatt litt vann....Alt vannet jeg drakk kasta jeg opp igjen...Ikkeno mat i magen da, bare gult vannslim...ÆSJ! Da har jeg vel utbrodert det nokk? :p

Håvar og Sara kom og henta meg i rimelig rett tid, og det hjalp å komme seg ut og opp og i aktivitet da, og det som hjalp aller mest var Tab Xtra! Den klarte jeg faktisk å holde ned... :)

Konklusjon? Vet ikke om jeg tørr å drikke så mye igjen...iallfall ikke i ketose...OMG!!! Frister lite å bli sååå dårlig igjen.. :S

Etter jeg kom hejm har formen nå gått fra å være ELENDIG, til å bare være litt slitt, og det er fint. :) Blir Taco til middags her snart, må bare få meg opp av stolen! Nei, jeg har faktisk ikke sittet her i hele dag. Håvar og jeg brukte et par timer på å få snuppa til å sove duppen sin i dag, og hun måtte til slutt gi seg over, og sovnet i fanget til mamman! <3 Ikke ofte det skjer lenger. Fikk lagt henne over i senga...angrer litt på det nå, fordi jeg vet jo at hun sover mye lenger når hun sover ute i vogna si, og helt riktig, hun sov i litt over en halvtime bare...Hun vil ikke spise noe særlig, selv om jeg har prøvd iherdig. Gikk med et par skjeer middagsglass, så prøvde jeg med fiskekake i smør, gikk ned et par av den også, også fikk jeg i henne to biter banan....jeg har dårlige erfaringer med å tvinge i bebis mat, så det gjør jeg ikke...hun sier vel i fra når hun blir sulten nokk! :)

Nå er det vel på tide at jeg begynner med maten.

Snakkes kanskje i kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar