onsdag 28. juli 2010

Jajaja! (dårlig på overskrifter)

Jeg må vel bare innse at jeg er litt blogg-lei for tida... Lite inspirasjon og ting å skrive om...Kan jo skrive om mat hver dag da....men det blir bare ikke noe av... :S

Jeg hadde iallfall i går gått ned enda ett kg, så nå har jeg faktisk gått ned hele 10 kg de siste 7 ukene, og jeg er så utrolig stolt av meg selv! :)




Tadaaa! :)

Jeg synes dette går lekende lett. Jeg tenker mindre og mindre på å skjeie ut, og jeg har dette rimelig godt inn i kroppen nå! :) Inn i min 8. uke alt vettu...Helt utrolig! :)
Jeg har det så godt med meg selv på dette kostholdet, og det er faktsik sant som de sier, har mye mer energi nå enn før. Det kjenner jeg spesielt godt på jobb. Jeg jobber som vind, gir alt jeg har, og føler ikke noe på at jeg er sliten, tung i kroppen og giddaslaus...DET er deilig det! :) For jo mer jeg jobber, jo fortere går jo tida! ;) Liker nye jobbe-June! ;) En annen ting også, er at jeg får ikke vondt i føttene lenger!! :) Etter å ha jobba der to år liksom, så hadde jeg fortsatt vondt i beina etter en 6-7 timers dag....Nå kjenner jeg det nesten ikke...Kan bli sliten i beina, for vi står jo faktisk hele dagen, men det gjør ikke vondt som det gjorde før! :)


Har fått noen snille kommentarer på nye "slanke" meg i dag også! :) En kollega starta på jobb i dag etter ferie, og utbryter: " Nei, herlighet så slank du har blitt da, June!" Hihi! :) Nåja, slank det er jeg nokk ikke, men at den kom så spontant er jo et bevis på at endringene er synlige og ganske store! ;) Gleder meg til fortsettelsen! :)
BTW!
Ang alkoholen så forventer jeg å ikke ha gått ned stort denne uka, men det er verdt det. Jeg hadde det kjempegøy med en flaske innabords på lørdag, og jeg har fortjent det! ;) Jeg har det nemlig ikke travelt! :) Jeg har ca 45 uker på å gå ned 20 kg til! ;) Til neste sommer vil jeg ha gått ned de, og håper at jeg har klart det, så får vi se hva jeg gjør etter det. :) Kanskje er jeg fornøyd da, eller kanskje ikke...det vil tiden vise. :)
(MEN, det er en annen ting som gjør at jeg føler at det ikke er verdt å drikke så mye i ketose, og det er dagen derpå....for en mareritt!!!!)

Så litt Sara-nytt! :)
Sara har fått barnehageplass fra 1. september! :) Det betyr at jeg skal være hjemme med henne på dagtid i august, og jobbe på kveldene, når Håvar er kommet hjem. Tar muligens ei uke ferie midt inni der da...vi får se.


En annen Sara-nyhet er at hun i dag har begynt å krabbe på alle fire!! :)))) Har jo venta på det nå! :) Det var mye vugging, og det gikk ikke så fort, men hun kom seg framover i dag, i krabbestilling! :) Da var mammahjertet stolt da!! :) Jeg så det da jeg skulle stelle henne til kvelden. Ropte på Håvar for å få han til å komme å se hvor flink hun var da, åsså sier han "oi...har jeg glemt å forteller deg det ja..hehe..." Haha! Han hadde altså sett det en gang tidligere på dagen, men det var i dag det starta da! :)) Badegulvet er visst fint å ta seg fram på. Det var det hun akte seg fram på magen for første gang også! :))


Jeg har hatt besøk i kveld av to søte snupper! :) Vi har sett frustrerte fruer, spist sjokolademousse (uten sukker), og den syntes disse to høykarbo'erne var KNALLGOD! :) SÅ gøy! :) Vi har sittet litt ute i finværet også, prata mye, ledd mye, og supa heliumen ut av ballongen til Sara....Den begynte å bli så slapp nemlig...den er jo 14 dager gammal! :P Gøy var det iallfall! :p


NÅ er det leggetid for mor altså! Fy så sent det ble.
Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar