mandag 15. november 2010

God Mandag!

Ny uke og nye muligheter og alt det der!
Har ringt legen. Fikk time i morgen kl 14. Har ikke hatt hjertebank og pustebesvær i dag, heldigvis, men svimmel, det er jeg. Konstant småfull liksom...

Fikk sove til kvart på åtte i dag, for en LUKSUS!!! <3 Lille sover dupp nå, og jeg sitter i godstolen med beina på bordet. Ser Gilmor Girls og blogger.

Vekta mi er fortsatt vrang, så jeg har bestemt meg for å være litt strengere. Prøver Atkins induksjon. Jada, I know, det er omtrent så likt som man kan få det. Forskjellen er at man er litt strengere på Atkins. Det er begrensninger på hvor mye melkeprodukter man kan innta per dag, f.eks. max 100 g ost pr dag...(hoho) og de anbefaler å kutte helt ut en del søtningsstoffer som aspartam, og dessuten koffein...såeh..kommer jeg til å klare å si farvel til min Cola Zero??? Det får vi se.... Har jo gått greit ned i vekt før, selv om jeg har drukket brus, så jeg tror ikke det er partystopperen for meg, men det skader vel ikke å prøve å kutte det ut... Kan heller ikke spise nøtter, så mandlene må jeg også si farvel til... Jeg tenker å prøve det i to uker, så får vi se da..det er da vel verdt ett forsøk. Jeg vil jo bare ned den der forbanna seige siste kiloen så jeg har gått ned 20 KILO til jul!! De andre ti kan bruke så laaaaang tid de vil!

Prinsesse Sara er syk. Har vært syk i snart en uke, og jeg er ikke sikker på om det blir noen barnehage i morra..hun hoster FÆLT og snørrer uante mengder snørr...
Hun er forresten utrolig mammasyk for tida...Håvar var hjemme med Sara på fredag, og hele dagen mens jeg var på jobb, så hadde de hatt det kjempefint. Hun hadde vært tålmodig, lekt alene og sammen med pappan, spist godt og sovnet i fanget hans...så kom mamman hjem, og prinsessen var plutselig ikke så tålmodig og tilpass lenger....Ble mye skriking og sutring, og ville bare være nær meg HELE tiden! Hun har en sånn periode, så hver dag er egentlig sånn nå...hun er to forskjellige onger til meg og pappan... Pappan synes det kan være litt sårt innimellom, at det bare er jeg som er bra nokk når jeg er hjemme, samtidig som jeg kan synes det er litt sårt at hun ikke kan være så rolig, tålmodig og selvstendig sammen med meg som med pappan...jeg får henne til å bli sutrete liksom... Regner med mange kjenner seg igjen i dette...

Ett annet "problem" er stell...hun er ikke like ille til andre som hun er til meg, men uansett når på døgnet hun må opp på stellebordet for å skifte bleie, uansett hva det er i den bleien, så blir hun RASENDE!!! Hun hyler, brøler, raser....jeg kjenner jeg begynner å bli LITT lei av det...det er liksom så trist å starte dagen på den måten HVER dag når hun i utgangspunktet er blid som ei sol når vi står opp...det er en evig kamp! Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få dette til å gå over...hun har vært sånn i månedsvis... Prøver alt...synging, dansing, leker, andre ting hun kan leke med.... Tips?? Jatakk!!

Prinsesse har forresten fått seg juleklær!
 Hårbøyle med to hvite bloster.


 Fiin kjole ja! :)
 Smaka godt også! :p
 Tankefull...
 Sorte lakksko.
 Sokker med blonder og sløyfe.
 Rosa kjole med tyllskjørt med glitter på.
 Alt er kjøpt på H&M.
:)

Nisseprinsesse!

Nå skal jeg spise litt ostekjeks med eggsalat.
MmMmM!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar