lørdag 6. november 2010

Kjoleprøving og ny jakke.

Da er det blitt lørdag. FRIlørdag. :)
Jeg fikk sove lenge, og da jeg stod opp så dro Sara og jeg til Rissa. Der møtte vi søskenflokken min. Jannike, Lone og Mette. Sara ELSKER tantene sine! :) Hun fikk herje litt med dem, mens jeg prøvde litt klær. Skulle ikke kjøpe noe da, bare gøy å prøve litt.

Prøvde en del kjoler. GUD så gøy det er å prøve kjoler med nesten 20 kg mindre på kroppen! :) Fant en som ble knallfin, men det var ikke en typisk julekjole, så den bli ikke kjøpt. Den kjolen, den måtte jeg ha i str. (ja, hold deg fast!!) MEDIUM!!!!! :O Jeg har aldri brukt M i klær før!!! WohoooO! Jeg prøvde jo L først, så klart, og fant ut at jammen har jeg stikk motsatt problem nå, i forhold til for 5 mnd siden...puppene, og alt rundt (ned til den lille kulemagen som er igjen enda) har krympa så mye, at jeg måtte gå ned en str for å fylle i kjolen, Haha!
HERLIG!

Jeg endte opp med en jakke da. Den var på salg. Hadde kosta 399 kr, men jeg kjøpte den til 135 kr! :D Vil du se? Det ble utrolig dårlige bilder, jammen ikke enkelt å ta bilder av sin egen overkropp...legger ut fler her jeg, så får dere se litt.. :p



Er iallfall kjempefornøyd med den, og den er i str 40! Jippii! :)

Ble også kjøpt en julegave, og i tillegg så kom det julegaver i posten i dag, som jeg har bestilt på nettet!Blir vel å begynne å pakke inn snart. Tenk, det er starten av November, og jeg, JEG, er godt i gang med gavene!! Hadde jeg aldri trodd! :)

Har nettopp fått Sara til å si Takk nå! :) Eller...aakk.. Spørs om hun husker det i morgen. :p
Måtte forresten hente henne i barnehagen i går. Hun kasta opp. De mente det var farrang, men hun har ikke kasta opp etterpå, heller ikke vært i spesielt dårlig for eller hatt løs mage, så jeg tror det var en engangsting...kan jo være noe annet som gjorde at hun måtte kaste opp? Hmm....Hun har jo gjort det før, når hun har spist for my, så sannelig om jeg vet...

Har fått rydda og flytta om litt på gjesterommet/kontoret i dag. Håvar har satt opp en skrivepult. Ting skjer! ;)

Ikveld får vi Håvar sin onkel på middag. Vi skal lage enten gryterett eller pizza...tror kanskje det blir pizza..har bare spist omelett til frokost og en atkinsbar enda i dag, og begynner å bli rimelig sulten...må vel pakke i meg ett eller anna før kl åtte da..det blir for lenge å vente...

Ha en fin kveld! :)

2 kommentarer:

  1. Kjempefin jakke :) Vil se bilder av kjolen også..!!

    Monica

    SvarSlett
  2. Takk! :)
    Ble ikke så jeg kjøpte kjole, vil ha en julebord/julekjole, så jeg skal til trongheim på kjoleshopping. :) Fant en som sagt, men den ble ikke med hjem.

    SvarSlett