søndag 7. november 2010

Tidlig opp...

Vi er oppe vi! Var oppe for to timer siden også. Sara våkna kl fem i dag....eller natt, kan man kanskje si? Jeg prøvde, virkelig, å få henne til å tro at det var natt enda, og etter litt skriking og trøst og sang, så ble det faktisk stille....i ett kvarter...hun lurte meg for å si det sånn ja! La meg igjen, UTROLIG letta for å kunne få sove litt til...ble liggende i 10 minutter å prøve å sove før hun begynte å rope igjen...Bah! Var nokk bare å ha seg opp det ja, så vi stod opp kvart på seks...

Nå har hun spist frokost, jeg har tent opp i ovnen og sysselsatt lille med duplo. Hvis jeg tar fram alle duplodyrene, en bil og noen figurer, og setter det oppå ett bord hun kan stå å leke ved, da kan hun visst stå lenge...hun har seriøst stått alene ved det bordet og pusla m duploen i 15-20 minutter nå, uten ett pip, annet enn ett flir innimellom... Genialt! Jeg er så trøtt at jeg bruker all energien min på å holde meg våken, og akkurat nå på rettskrivning, så mat og alt annet for min del får bli når jeg har sovet dupp, for JAA, jeg har så absolutt tenkt til å sove når lille gjør det. En times tid nå, så er vi der, håper jeg! :p

Ha en fortreffelig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar