torsdag 11. november 2010

Still Dizzy...Legen next!

Jadda....jeg var svimmel da jeg la meg i går kveld, og var det til jeg sovna. Kjempeekkelt. Ble kvalm også, sjøsyk, det er det jeg er... Gikk greit i morres, var bare litt..okei, ganske mye sliten. Lille våkna halv sju, og som sagt...jeg er ingen morgenfugl, og er i tillegg ikke i form nå.. Lille er syk i dag, så det ble ikke jobb på meg...tålmodigheten er ikke på topp hos noen av oss i dag, så vi får testa oss litt i dag, begge to tror jeg...
Iallfall, da vi var på butikken kom svimmmelheten over meg igjen...det var rett over kl 09, og den har ikke forsvunnet... Har ringt lege, og har time der litt senere i dag. Håvar er på vei hjem fra jobb, heldigvis. Jeg tørr ikke kjøre til legen selv, og i tillegg er det utrolig slitsomt å gå i bølger her hjemme med litn syk bebis, når jeg i tillegg blir kvalm, og har mest lyst til å bare legge ned rett ned i fosterstilling å gråte!! GLEDER MEG til han kommer hjem! Sara sover dupp nå da, så nå slapper jeg bare av...i en liten båt, midtfjords...kjennes det ut som... Dette er bare rart!

Update når jeg kommer fra legen.

Ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar