onsdag 16. februar 2011

Enda en hjemmedag..

Jeg bestemte meg for å holde lille hjemme i dag også. Hun er fortsatt veldig forkjøla og blir fort trist og lei, så det var nok godt for henne. I motsetning til natta før, så sovna lille med en gang i går kveld, og sov til kl 07 i morrest. Kunne godt ha sovet til halv ni i dag også, for min del, men det at vi slapp noen sove-kamp i går kveld var så godt, så greit da. :)

Vektmessig så sliter kroppen fortsatt med fyllehelga mi. Jeg var i 40-årsdag til sjefen min på lørdag. Der var det fri bar..trenger jeg si mer?? Jeg holdte meg til "lovlig" drikke, og av snacks så spiste jeg bare noen få peanøtter, men likevel så gikk jeg opp nesten 2 kg over natta...hvorfor? Kroppen min ELSKER å samle på vann!! 
*smalesamlesamle* Mohahahaha!!! 
Djiiiises! Det er fire dager siden, og enda da jeg stod opp denne morningen så kjente jeg at jeg var hoven i føttene og i leddene mine...Bah! 
I morrest veide jeg 87,4 kg!!! Veide meg i sted og var da 87,2... Litt vann har jeg kvitta meg med så langt i dag da, men d tar sååå laaang tiiid! 

Jeg må vel inrømme at jeg har vært litt sløv matmessig i det siste også da...spiser Atkinsbarer, drikker brus, kanskje blitt litt lite grønnsaker, for lite vann, kanskje ikke nokk fett, osv... Jeg må vel ta ett grep her.
Jeg kan bare si det med en gang, at å kutte helt ut på brus og Atkinsbarer er ikke gjennomførbart, men å kutte litt ned på det kan jeg. Jeg må ha litt mer fokus på å drikke vann gjennom dagen, være flinkere til å spise grønnsaker og salat til måltidene mine, og tilsette litt mer fett i form av rømme, fløte og smør i rettene. 
DET klarer jeg. :)

Målte cm i går...INGEN forandring siden...ja, gud vet hvor lenge det er siden jeg hadde resultater å vise til der...Men samma det. :p
Jeg vet at det vil løsne før eller siden, og DA skal jeg stå klar med målebåndet igjen! ;)

Jeg har begynt å lese litt i "Slank med ketolyse"-boka mi igjen i dag. Litt oppfriskning skader ikke. Begrensa hvor mye man får lest når lille er våken da, for hun vil gjerne ha min fulle oppmerksomhet til en hver tid, og nå har jeg klart å rote bort 2 timer med dupping på...ja, jeg vet ikke...hun sover enda, så jeg må vel bare finne fram boka å se hvor langt jeg kommer.

Vurderer å prøve meg på KettleBells i dag...kjenner jeg er litt skeptisk...skal, skal ikke.. Da kan det hende jeg må droppe boxing i morgen..kommer an på om jeg greier å gå eller ikke. :p
Får se om jeg får med meg noen...

Ha en finfin dag. :)

1 kommentar:

  1. Er litt skepp på kettlebells jeg også, men det er bare å kaste seg ut i det... Vi sees ikveld ;)

    SvarSlett