tirsdag 15. februar 2011

Lettere i dag. :)

Lille sov fra halv ti i går kveld til halv ni i morres, så utgangspunktet for denne dagen var jo helt glimrende. :) Jeg var uthvilt og det var skatten også. :)

Vi tok en dusj og et bad da vi stod opp, og deretter spiste vi frokost. :) 
 Lille ved frokostbordet med smokk, kos og kattepus. :) 
Må mye kos til nå når man er syk..


Her kommer ett lite flashback fra gårdagen..litt kosligere ting som ikke ble nevnt.. :)
Fikk meg forsinka morsdagsgave fra lillegull i går. :) <3
Kjempefin blomst.

 Her er gårdagens middag og dagens frokost og lunsj! :D
Lavkarbopizza med rømmedressing!
Denne oppskrifta skal jeg dele med dere. Den er fantastisk! 
Kjempeenkel og knallgodt! :)

Min kjære <3
Fantastisk pappa og samboer! :)

Åsså tilbake til dagen i dag igjen. ;)
Mens mamman la sammen klær satt Sara i sofan med en kjeks å så tv. 
Ja, jeg skjemmer henne litt bort i dag. :)
 Det er verdt det da..
SE så glad hun er! :)
 Må vel bare legge til her også da, at vi hittil i dag har klart å unngå alle former for raseri-anfall! :)
 God'stolen til pappa er også fin å sitte i å se tv. :)

"Flytt deg da, mamma"

Neida, vi har ikke sett tv hele dagen... Vi har lest sikkert ti bøker, lekt på gulvet, spist enda mer og bare kost oss masse. Kan vel takke en godt natts søvn på både Sara og meg for at det har gått så smertefritt, men også litt fordi jeg var fast bestemt på at dette skulle bli en fin dag hjemme. Hun er jo syk, så litt sutring blir det, men likevel en fin dag. :)

Nå kom jeg plutselig på ett av Sara sine påkom... Hun vil helst drikke hostesaft til alle dagens måltider!!!
Hun har fått Bisolvon med kirsebærsmak for hosten sin. Nå får hun det når hun hoster mye, men tidligere i vinter fikk hun det som en tidagerskur etter anbefaling fra de på apoteket...anyways...Hun eeeelsker visst smaken, og blir kjempesint når hun ikke får drikke hostesafta i glass til brødskiva si. Hehe.

Nå skal jeg legge på plass litt mye klær, og kanskje sette på en ny maskin..
Lille har sovet i to timer straks.
Våkner vel snart. :)

Ha en fin dag. :)

(PS: beklager tankesprangene i innlegget i dag. :p)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar