tirsdag 10. mai 2011

Aua i rompa mi!

Jeg har syklet. Det var vondt! Tydelig at stumpen var preget etter gårdagens sykkeltur, så i dag turde jeg nesten ikke sitte nedpå! Det betydde en del mer slitne lår, adskilli mye fortere enn i går, siden jeg satt på huk og sykla!!! Hoho! Likevel så ble sykkelturen på nesten en time! Jeg sykla IKKE fort da, bortsett fra i nedoverbakkene, og jeg var innom butikken i 5 min for å kjøpe vann, q-tips og ett par ting til... Jeg er fornøyd med dagens innsats, til tross for at jeg til og med måtte GÅ AV sykkelen på flat mark å gå ett lite stykke. Hvorfor? Det var litt motvind..eller motbris...PLUSS at jeg ikke greide å sitte...ble veldig slitsomt det der gitt! ;) Jeg gikk kanskje 100 meter da...det gjorde lårene godt iallfall, fikk rista litt løs liksom, så da greide jeg å sykle siste stykket hjem. :)

Jeg vurderte tidligere i dag å sykle Sara til barnehagen i morgen. Jeg har jo fri, og det vil si at vi har all verdens med tid på morningen i morgen, men jeg er litt usikker... Hvis rævva mi er enda værre i morra, eller forsåvidt like ille som nå, så vet jeg ikke om jeg ser rå for det, rett og slett... Da er det mulig det blir sykkelfri dag i morra, for å la stumpen hvile...hehe. Skal jo uansett på svømming i morra, så kroppen får trimma seg litt likevel. Det hadde bare vært utrolig gøy å fått prøvd den nye sykkelvogna. Den er så fancy! Svart og grønn er den. Ny søt blomstrete hjelm har Sara fått også. Skal ta bilde av søta i sykkelvogna så fort vi får prøvd den, men jeg må nesten prøvesitte sykkelen i morratidlig før jeg bestemmer meg for om jeg tørr legge i vei eller ikke. :)

Jeg ringte forresten til fysioterapien i Rissa i går, og fikk vite at jeg IKKE kom til å måtte vente i 2-3 mnd som legen jeg var hos kunne fortelle meg, men at dette var en prioriteringssak, og at de antageligvis skulle finne en time til meg innen en to ukers tid! Så det så! :)

I morra skal jeg innom legekontoret å få tatt noen blodprøver, og jeg skal innom Europris å kjøpe bunadssko til snuppa, for hun skal ha trønder-bunad på seg på 17. mai! :) Se her:
 Lua!
Rød trønder! :)

Hun kommer til å bli såååååå fin! :) Hva jeg skal ha på blir en helt annen sak. Trenger vil ikke å si at bunaden ikke passer lenger..? Bah... Jaja, jeg finner vel på noe. :)
Ja, også skal jeg på svømming, og på kvelden i morgen skal vi som var på foreldreveiledning tidligere i vår (vinter) treffes igjen. Gleder meg til det. Dukker jo stadig opp nye utfordringer man kunne trengt ett tips eller to for...Blir også spennende å høre hvordan det går med de andre og hvilke utfordringer de har om dagen. :)


Nå skal jeg legge meg! Sover nok godt i natt! ;)

Natta!

1 kommentar:

  1. Lite tips; Bytt ut sete på sykkelen med ett "bestemorsete", de derre racer-setene er grusomme! Eller kjøp deg sykkelbukse med innebygd polstring for de edlere delene ;-)

    SvarSlett