tirsdag 10. mai 2011

Tjukkemagen og sykkelen, bilder!

Jeg fatter ikke at det er mulig! Her sitter jeg, 15 uker og 5 dager på vei, med DEEEEN magan! Kanskje det er tre der inne..?
Uansett, jeg har vel lovt ett magebilde, så her er to: Enjoy!

Bilde nr 1:  14 uker på vei. Blitt litt mage, men det skal brått bli mer...rett før magen skyter fart dette...


Bilde nr 2: 15 uker og 5 dager på vei. Det er ikke 2 uker mellom disse bildene en gang...helt utrolig!! HJELP!
Trenger vel ikke si at jeg er spent på hvor dette kommer til å ende!!

Når det kommer til kostholdet her i gården så har det sklidd heeelt ut! Jeg spiser nesten alt jeg kommer over, med konstant dårlig samvittighet, og vekta blir deretter ser jeg. Skrekk og gru! :S Men det er ikke bare sånne kg som kommer på her kjenner jeg...VANN sier jeg bare! De to siste dagene har føttene blitt mer stokk-aktige...tømmerstokk altså. Jeg kjenner det sprenger på i føttene, og når jeg går og står på jobb, HEEELE dagen, uten mulighet for å sitte med de høyt, og i denna vaaarmen, så vil det vel bare bli værre og.... :S

Ett lyspunkt er jo den nye sykkelen min da! :) Jeg kommer meg i det minste ut og får rørt litt på legemet, så jeg får gjort opp for iallfall LITT av det jeg stapper inn!
I går var Håvar, Sara og jeg på en liten sykkeltur etter bhg og jobb. :) Vår første sykkeltur sammen. Sara satt i sykkelsete som jeg kjøpte med sykkelen min, og storkoste seg!! Det fikk vi nemlig smertelig erfare da turen var over... FOR et anfall!! Jaja... Det Sara jo ikke forstår er at sykkelformen til mor ikke er av aller beste sort, selv om jeg kjente den var bedre enn forrige gang, utrolig nokk...(eller kanskje det var den nye sykkelen??) så det begrenser seg hvor langt vi kan dra på en av de første turene mine på noe sånt som ti år! :) Jeg ble både svett og varm, og vi var vel ute en liten halvtime med syklene. :)
Jeg skal ut i kveld også, tenkte jeg, og da skal jeg prøve meg på en litt lenger tur. Gleder meg! :)
SÅ har jeg vel lovet dere bilde av sykkelen min også..?

Liker den! Den er tøff! :)

Nå er lille lagt, og jeg skal slappe av MAX til Håvar kommer hjem. Han kommer forresten hjem med sykkelhjelm til Sara og seg selv, og sykkelvogn som han har fått i bursdagsgave fra sin mor. :) Spent på å se den, og ikke minst på å prøve den. :)

(Ja, la meg bare legge til her for de som lurer, at Sara hadde sykkelhjelm i går også. Vi fikk lånt en av en av naboene våre! :))

God kveld dere! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar