onsdag 11. mai 2011

Fri!

I dag har jeg hatt fri, men er nesten mer sliten enn om jeg skulle ha vært på jobb!
Sara våknet først kl halv seks i dag, men siden jeg har fri, så tok jeg sjansen på å prøve å få henne til å sove litt til, og etter å ha vært inne to ganger så gikk det... Vi sov til åtte! :D Hurra!

Jeg kjørte lille til barnehagen rundt ni, og kjørte deretter rett til Rissa for å få tatt blodprøver. Var vel på tide å få tatt de nå.. :p Etter det var gjort var jeg innom ett par butikker for å finne bunadssko til Sara. Jeg fant, jeg fant, og jammen ble det ikke med enda tre par med sko! Sara trengt et par sko som var litt lettere og sommerlige enn de vi kjøpte sist, også ble det to par på meg, på impuls. Jeg kjøper meg omtrent ALDRI sko, så da jeg fikk ett par pumps og ett par ballerinasko til 99 kr pr par, så måtte jeg unne meg det i dag. Vil dere se? :)

 Her er sommersko og bunadssko til Sara!
 Ballerinasko til meg!
Og pumps til meg! :)

Etter skoshoppingen dro jeg hjem igjen, rydda og vaska litt klær, spiste litt, og så var det tid for svømminga. Deiligdeilig! :) Etter det henta jeg lille i barnehagen, så dagen har gått i ett.

Jeg måtte jo selvfølgelig teste sykkelvogna i dag da, men det ble egentlig mer slitsomt enn gøy. Jeg må virkelig vente med å sykle igjen til stumpen min er leget! Det var rett og slett helt forjæævli vondt å sette seg på sykkelen i dag, og selv om jeg ikke sykla mer enn kanskje 200 m til sammen, så tror jeg søren meg det ble enda værre i dag! Vel, her er iallfall herligheten:
Og her er Lille My med hjelmen sin på:
Dette er en stund etter vi kom hjem igjen, men det var ikke snakk om å ta av hjelmen altså. Hihi!
I tillegg så ble lille litt sint da hun måtte sitte fast i ei vogn som ikke gikk spesielt fort framover, så jeg tok henne opp da jeg måtte leie sykkelen hjem igjen..jeg tenkte hun kunne gå sammen med meg, men hun ville sitte på sykkelsetet mitt...litt vanskelig og enda mer sinne, men vi kom oss da hjem omsider, og med hjelmen på kunne vi grave litt i grusen med en spade, så var alt ok igjen. :)

Nå i kveld har jeg vært veldig sliten, og føttene har vært VELDIG hovne i hele dag. Så hovne at da jeg hadde ballerinasko på meg litt tidligere i dag, så hadde jeg en sånn vannfylt pute stikkende ut av skoen...oppå rista, hvis du skjønner. Lekkert!! Skulle helst ha sittet med de i været i dag, i stedet for å trave rundt på butikker...sikkert... Hatt litt hjertebank i kveld også. Heldigvis er det ikke så ofte, og foreløbig så fungerer jeg i varmen, hvis vi ser bort fra litt hovenhet, så jeg øyner håp! Kanskje blir ikke dette svangerskapet så ille som jeg fryktet. 

Nå har jeg funnet fram papirene jeg må ha for å sende inn min kjære pc, og jeg har fått lagt over siste rest av bilder på den eksterne harddisken. Den trenger nytt "deksel" eller hva jeg skal kalle det.. Plastikken har knekt under rundt der hengslene til skjermen er, så noe må fikses. Jeg kjøpte en sånn idiotforsikring med pcn da jeg kjøpte den, så forhåpentligvis så får jeg fiksa dette! Det var i grevens tid, siden forsikringen går ut i juni! Jeg har drøyet innsendingen siden midten av Mars, så nå MÅ jeg bare få det gjort...jeg må greie å leve uten en stund. Sukk!

Hvis dette innlegget ble litt oppstykket og rart får jeg bare unnskylde...jeg har sittet og sett tv mens jeg har skrevet, og da blir det så oppstykket...

Nå skal jeg finne senga! I morgen er det jobb igjen, og jordmortime. :)

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar