torsdag 12. mai 2011

Buhu!

I dag våkna jeg med hjertebank, og en følelse av at magen hadde vært spent i ett eneste stort kynnertak hele natta. Jeg hadde menslignende smerter i ryggen, smerteilinger i magen som fortsatte å spenne seg, jeg svetta, var andpusten, fikk hodepine og ble kvalm!

Ja..
 Da er vi her igjen da...

Jeg dro på jobb, men etter halvannen time dro jeg hjem igjen..jeg er bare enormt sliten.. 

Jeg har nå sovet ett par timer. Hodepinen er ikke borte, ikke hjerbebanken heller, og jeg svetter værre nå enn før jeg sovna, så det har ikke skjedd så mye annet enn at magen ikke iler, og at kynnerne har roa seg litt, men kjenner det fortsatt innimellom.

Jeg har time til jordmor om 50 minutter, så da får vi se hva vi finner ut her...

Pc'n min er forresten sendt nå...men Håvar har jo pc, så dere slipper ikke unna nei!! ;)

Snakkes senere!
Måtte bare inn for å syte litt! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar