onsdag 25. mai 2011

Bilder!

Her er bildene jeg lovte:

14 uker
16 uker
18 uker

Magen vokser VELDIG fort som dere ser. 
Har fått høre at "det er sikkert både to og tre der inne", men jeg tipper det er bare en jeg. :)
Det er jo vanlig å blir fortere stor med nr.2 , og i tillegg så har jeg jo lagt på meg en del allerede, så vips! :)

Hadde planer om ett lenger innlegg egentlig, men jeg er SULTEN, og dessuten sitter Håvar og ser TV litt vel høyt...dvs han ser dvd...en av de 14 dvd'ene han har av serien "Klovn"! Har dere sett den? Den danske? Den er tidvis hysterisk morsom, men jeg greier ikke å ikke bli flau når jeg ser det.....hvor TEIT er det mulig å bli, liksom! Men Håvar er "Klovn"-fan nr EN, så da får jeg bare rødme meg igjennom et par episoder i ny og ne. :p


Vi snakkes når det er roligere rundt meg, og når jeg ikke er sulten! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar