tirsdag 24. mai 2011

18 uker!

Baby Update Uke 18


♥ Termin ~ 27.oktober, foreløbig.
♥ På vei ~ 18 fullgåtte uker i dag! :) 
(ble litt forandringer i hvordan jeg teller uker, siden jordmor teller ny uke to dager tidligere enn disse nettstedene jeg har vært innom, så da gjør jeg og det! ;)
♥ Igjen til termin ~ 22 uker, eller 5 mnd.
♥ Kjønn ~ Vet ikke. Det får vi forhåpentligvis sett på mandag i neste uke. ;)
♥ Utålmodig ~ Nei, ikke enda. Tiden flyyr.. :p
♥ Hodet festet ~ Nei.
♥ Aktivitet i magen ~ Ja! <3 Nå kjenner jeg bevegelser hver dag, og har vel gjort det i snart en uke. :) 
♥ Bestemt navn ~ Nei. Ikke snakka mer om det siden sist.. Nå er vi så nært ultralyd, at vi venter bare og ser hva det blir først... :)
♥ Vektøkning ~   JA!
♥ Barnerom ~     Vi har allerede et. Sara sitt vil bli brukt til dem begge når minste er klar for å flytte ut av vårt, da vi ikke er klar for å legge Sara på ett rom nede i kjelleren alene enda.                                                                                                                                                             
♥ Utstyr ~ Har det meste fra før. :)
♥ Mangler av utstyr ~ Har jo som sagt det meste...kommer ikke på noe vi mangler sånn her og nå..
♥ Vann i kroppen ~ Jepp, men det har vært MYE bedre de siste ukene, mye pga været. Strålende sol og over 20 grader betyr elefantføtter, og det har ikke vært mange dagene med sol siden sist, så jeg har sluppet greit unna nå en stund. :)
♥ Melk i brystene ~Nei.
♥ Om fødselen ~ Gleder meg!! :) 
♥ Plager ~    Bekken er blitt bedre, men sånn som denne magen min vokser, så kjenner jeg mye på at dagene blir veldig lange på jobb om dagen, og jeg har lite å gå på resten av dagen.. Det er veldig tungt! 
♥ Strekkmerker ~ I'm a Zebra! ;) Men ingen nye foreløbig. Har nok mye å gå på i skinnet mitt denne gangen! Hoho!
♥ Oppegående ~ Jada.
♥ Sulten ~ Ja, men mindre enn sist. Fortsatt mye søtsug, mindre konstant småsulten, greier i større grad å kontrollere meg nå....men ikke helt.. :p
♥ Høygravid ~ Nei, lenge til det...
♥ Matkikk ~ HONNI CORN!! Oh Lord.. :S
♥ Kynnere ~ En del etter jobb...veldig sliten da, og blir veldig sliten i magen.
♥ Tungt ~ Ja, spesielt på jobb.. Fungerer veldig bra på fridager, og er ikke tyngre da enn at jeg da kan gå tur i skog og mark...kjempelange turer blir det ikke, men jeg har aldri hatt noe særlig kondis, så det er nok mest derfor! ;)
♥ Mage bilde ~ Skal ta ett senere i kveld og poste sammen med det jeg tok for to uker siden. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar