onsdag 13. juli 2011

En GOD dag!

Dette skulle vært postet i går, men pcn gikk tom for strøm og jeg var litt på tur ut gjennom døra mens jeg skrev, så det ble bare tull! Lat som om det er tirsdag, og les.. :)

Det så mørkt ut da jeg våkna 04.42 av at lille rampen lå på rommet sitt og prata med seg selv.... Jeg var inne ett par ganger og fortalte henne at det var natt enda, og hun protesterte ikke på det, men hun sovna ikke heller, ikke før nesten en time senere. Heldigvis gjorde hun seg ikke noe av at pappan måtte stå opp i mellomtiden. Hun fortsatte å prate litt med bamsene og dukka si innimellom, og plutselig sov vi begge to tror jeg. Jeg våkna til i sjutida, men det var helt stille enda da, og da jeg våkna igjen var det av lille som romsterte kl ti på åtte. :) Da var jeg lykkelig! <3 Å få sove så lenge som til åtte er plutselig blitt veldig, veldig luxus igjen. :)

Nå har vi kost oss litt, spist frokost, stelt oss og nå ser vi litt tv. Vi skal straks ordne oss litt og hente en tante i Fevåg før vi kjører tilbake til Rissa. Jeg har ett par ærend, også tenkte jeg å bare gå litt i butikkene. Da er det greit å ha med noen som kan løpe som en gal etter Sara som bare er rampete når vi er i butikker. Jeg har prøvd å dra med henne alene et par ganger den siste tiden, men jeg ender alltid opp svett og uten noen ting, siden jeg brukte all tiden i butikken på å løpe etter henne som holdt på å le seg ihjel. GØY å bli jaget! Hehe. Den eneste butikken jeg kan ta henne med i er når vi skal handle mat. Da får hun alltid en egen lite vogn som hun selv får legge litt varer i, og det er litt stas, og som regel får hun også en skalk fra brødmaskina, så da greier vi å få til en handel, selv om rampen glimter til der også, og jeg som regel må jage henne rundt i butikken minst ett par ganger før vi rekker å bli ferdige med handelen. ;)

Anyways! Nå må vi dra. :)
Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar