mandag 11. juli 2011

Trøttfiser!!

I kveld ble lille lagt i rett tid, dvs 18.30. Det ble en del protester i kveld også, men langt i fra så mye som i går kveld. Litt usikker på akkurat hvor trøtt hun var siden hun stod opp fra dupp kl halv fem, og det er ikke akkurat en vane her i huset lenger, men leggetid er leggetid. Jeg satt litt inne hos henne i dag også, vi pratet litt, sang sanger, koste med noen av bamsene og sang litt til. Protestene kom jo da jeg skulle gå ut, så klart. MEN, til forskjell fra i går, så har hun stått opp bare tre ganger i kveld, og de to siste gangene snudde hun da jeg åpna døra og gikk tilbake til senga selv, selv om hun var uenig, så den tok hun fort gitt. ;) Den siste halvtima nå har jeg vært inne ett par ganger og trøstet litt fort da hun gråter litt innimellom, men hun holder seg i senga si, og det liker jeg. :)) Det er verre å la henne gråte når hun står ved døra og hamrer...

Så fort lille har sovna tror jeg faktisk at jeg kommer til å gå å legge meg selv også. Både Håvar og jeg har hatt et svare strev med å klare å holde oss våkne nå i ettermiddag, og Håvar har vel stort sett sovet også, bortsett fra under middagen og stelling av lille. Jeg sovna med henne i fanget under barne-tv'n. Håvar kom ikke hjem fra jobb før klokka var nærmere halv to i natt, og måtte opp igjen på jobb i halv seks tida, så det er ikke rart han er sliten stakkar. Hvis jeg legger meg i åtte-tida så er jeg vel bedre rustet til å stå opp i 5-6 tida i morgen tidlig igjen også.. Må tenke litt på feriekvaliteten også tror jeg. En hel uke med sånne dager som i dag, det går bare ikke! Så dysfunksjonell er det lenge siden jeg har følt meg gitt, og det er ingen god følelse!

Satser på en TIPPTOPP dag i morgen, som Mikke Mus sier! ;) Da skal forresten Sara og jeg hente hjem to tanter som skal være her på sleepover til onsdag, så uansett vil morgendagen bli bedre! :) Gleder meg!

Har prøvd å laste over bilder fra mob'en til pc'en men det vil seg ikke, så dere får bare vente litt til på bilde...

God natt fra Bergly!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar