mandag 11. juli 2011

FOR en dag!

Nå har jeg nettopp lagt ned Sara for dupp nr to (!!) i dag. Hun var helt ferdig, utrolig sutrete og kosete og kranglete på en gang, så jeg visste ikke hva annet jeg kunne gjøre... Spørs om kvart over fem er litt vel tidlig for fler enn mamman, sånn egentlig sånn. Hun ble fort stille, så hun har nok sovnet allerede.. Dagen gikk egentlig ganske fint den, helt til første duppen til Sara var over. Jeg sov også mens hun duppet, men lille sov bare en time, noe som ble alt for lite for oss begge tror jeg, så vi våkna like sure begge to...Timene etter duppen har vært laaange og fylt med utålmodighet og sure miner fra begge hold. Helt forferdelig. Jeg tåler virkelig ikke å sove for lite...Det hjelper jo ikke nevneverdig at jeg bare fikk 3 1/2 time med søvn forrige natt heller... Hele kroppen min er fylt til randen med vann, det banker i hender og føtter, leddene verker, jeg er tung i kroppen og helt fullstendig energiløs...Jeg føler meg litt sånn...punktert. Nei, jeg føler meg som ett hoppeslott! Fylt med vann i stedet for luft! Har en i magen nemlig, som ikke er særlig tung i kroppen...
I morgen blir det strikt lavkarbo igjen, nå vil jeg ha tilbake energien altså! Kan ikke ha det sånn her i ferien! Da greier jeg i det minste å fungere sånn nogenlunde, selv med lite søvn!

Jaja, det var iallfall godt at lille ville sove litt mer nå, så jeg får lada opp tålmodigheten litt igjen. Håvar er forhåpentligvis hjemme i rett tid i dag, dvs om en drøy halvtime, så da blir alt bedre uansett. Godt å være to! <3

Har tatt bilder av senga, men det får bli i kveld. Nå skal jeg slappe av og nyte hver stille sekund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar