onsdag 13. juli 2011

Shopping!

Gårdagen helt kort:
Sara spydde i bilen på tur til Fevåg, jeg ønsker meg mer spyvennlige bilstoler!
Sara sov dupp i to minutter tilsammen i går, jeg kødder ikke!!! Prøvde å legge henne både i Fevåg og her hjemme på ettermiddagen, uten hell. Hun sovna to minutter før jeg parkerte bilen på Europris. Da jeg skulle legge henne over i vogna våkna hun og var LYS våken...er det mulig...
Shoppa klær til snuppa. På tide med litt nytt siden hun har vokst ut av mye den siste tiden.
Tante Jannike ble med hit, den andre tanta måtte bli hjemme pga halsbetennelse. :S
Sara sovna i senga si, omtrent uten protester og uten å stå opp en eneste gang, på ti minutter!! (Hun MÅTTE jo være dødstrøtt med så lite søvn på dagen..)
Vi så film: "Just go with it", ANBEFALES! :)

I dag stod vi opp ti over sju. :) Starta dagen med dusj og bad, og god frokost. Hadde en finfin formiddag og vekte tanten rundt ti. :) I ett-tida dro vi til byen på shopping! I dag har jeg kjøpt MASSE klær til lille i magen, pluss en koseklut, ett helseteppe og en sengekant som ikke er råååsa. <3
Jeg gikk gjennom alle klærne etter Sara fra str 50-68 i dag før vi dro for å se litt hva vi mangla, plukka ut en del som gutten kan bruke og la bort ca 100 L klær som var for jentete. Jeg mener det! Jeg fylte to plastkasser på 50 L hver, med klær etter snuppa, på bare de størrelsene. Mamma sa det da de var innom i kveld at vi hadde nok klær til tre onger bare i de kassene! Hun har nok helt rett.
Sara fikk også litt bygaver. Hårspenner, sko, en leke, solhatt og solbriller. :) Meget fornøyd og kry lita jente som syntes hun selv var fryktelig stilig da hun fikk velge seg hatt og solbriller selv! :D "Oioioooooiiii!!! Stiilig!" var reaksjonen da hun så seg selv i speilet. Hihi! :)

Det ble skikkelig sein kveld på Sara i dag som ikke var i seng før klokka var over ni, og i kveld også sovna hun på 5-10 minutter, og så godt som uten protester. Jeg tror den nye senga er godkjent nå. Enten det eller så har hun vært så trøtt og sliten de siste kveldene at hun ikke har maktet å protestere...

Bilder blir det ikkeno av i kveld heller. Jeg er sliten og gidder ikke å prakkes med det der. I morgen kommer svigermor litt utpå dagen og tar med seg Sara ut for en stund, så da skal jeg gjøre litt husarbeid, og kanskje ta meg tid til å få fiksa litt bilder til bloggen. :)

Takk for tålmodigheten!

God natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar