torsdag 14. juli 2011

Sommedag! :)

For en herlig dag vi har hatt!
Jeg fikk sove til kl var neste igjen åtte i dag. 
*Yess
Etter en butikk runde på formiddagen kjøpte Sara og jeg oss is, og satte oss på platten uten for butikken og spiste den. 
Kos! <3

Resten av dagen har gått med til litt husarbeid for min del, halvannen times dupp for Sara sin del, litt trampoline hos naboen, og verandakos her hjemme. Skyfrihimmel da lille våkna, så da var det av med alle klærne, fylle i det bittelille bassenget og plaske i vannet, mens jeg derimot fikk nyte noen sider i en bok, lettere henslengt i den nye hagesofaen! Nesten en måned siden vi kjøpte dem nå, og i dag er første gang jeg har fått brukt dem! ENDELIG!!!

Det er slettes ikke feil å sitte her på en så vakker dag!
ELSKER utsikten vår også!
Ubetalelig! <3

Hørt om trampolinehår forresten?? 
Hihihi!!

Saras farmor kom på besøk i dag og tok med seg Sara ut en tur først, og så bort på besøk, så jeg har fått rydda enda litt med, og til og med slappet av litt mer også, og Sara har virkelig kost seg masse! 

Her er forresten bilder av den nye storjente-senga til snuppa vår!


Og her er noen av de nye klærne hun fikk før en dag her, fra Cubus.

Lille ladybug på vei hjem fra bytur med ny solhatt og stilige briller! :)
 Saras bygaver.
 Sara har gått med disse skoene på i HELE dag, både ute og inne!
:)
 Klar for å dra på butikken i dag morrest.

Vi har nettopp hatt fult hus en liten stund. 4 nabobarn kom innom, og det ble stormende jubel for Sara sin del. Alle barna fikk rundstykker og Sara fikk kveldsmat mens alle plasket litt i bassenget og løp ut og inn i full fart. Herlig. :)

Nå er Sara veldig trøtt, ferdig stelt og ser Drømmehagen i pappas fang, så straks blir det senga. 
Selv skal jeg spise litt tror jeg.

God kveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar