tirsdag 19. juli 2011

Litt bilder og dagen i dag.

Var innom Europris i dag og der fant Sara seg en plenklipper. Den lager lyd når hun triller den, så da var hun solgt. Kosta 50 kr. Da vi kom hjem gikk hun ute med den der, rundt bilen, opp på platten, ned på grusen, rundt bilen osv. i sikkert en halvtime. Allerede verdt pengene! Har så lite uteleker foreløbig, så greit at vi har noe hun kan leke med ute også. Første gangen jeg kan huske at hun greide å være utendørs lenger enn 5 minutter før hun begynte å mase om å få gå ned til naboene. :)

MEN, vi har planer om å fikse mer å drive med ute da, så vi slipper å gå til naboene hver gang Sara vil ut og leke, så her har Håvar starta på prosjekt sandkasse. :) Sandkassen blir som en forlengelse av platten foran huset. Blir bra! :)
Sara liker også de nye utemøblene. Her sitter hun gjerne og overhører meg når jeg sier hun må inn og legge seg, som var tilfellet her! ;)
 Sara fikk lakkert tåneglene i går. Det var litt stas! :) Hihi.
 My precious!
 Ja, plenklipperen måtte bli med opp på verandaen også. Ble noen runder med "klipping" her også før legging! :)
 Lille endelig i seng. Pappan leser bok. Aaawh! <3
 Koser seg! Gullene mine!

Har hatt enda en finværsdag i dag. I dag dro vi faktisk for å bade i ett ferskvann ikke så langt fra oss. Var spent på om Sara ville være interessert i å bade i det kalde vannet, og til å begynne med var det ganske så uaktuelt, men jeg bærte henne med meg mens jeg vasset ett stykke ut, så duppet vi oss litt forsiktig innimellom. Det var kaldt, skummelt, og veeeldig spennende og arti. :) Til slutt satt vi litt inne på grunna, hun satt med vann til midja i fanget mitt og ropa, plaska og storkoste seg, og selv om hun nesten skalv til slutt fordi det begynte å bli kaldt, så ble hun veldig lei seg da vi omsider stod opp. Blir vel flere turer hvis vi får noen finværsdager til. :)

Blir en svangerskapsoppdatering snart, med bilder av magen som jeg tok i dag. Får se om jeg vinner det i morgen. Da har vi nemlig planlagt bytur. Sara skal besøke farmor og natte over der, mens min kjære og jeg skal på date. :) Vi skal først på shopping, så skal vi ut og spise mexikansk, også skal vi på kino etterpå. :) Det blir Transformers 3 i 3D. Gleder meg MYE til det! :)

Nå skal jeg finne senga. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar