søndag 10. juli 2011

Hei i natta!

Prinsessa vår, klar for siste dag i barnehagen før sommerferien! <3
 Hun virker med ett så stor når hun får håret i spenne og musefletter. :)
 Kosejenta. Drar aldri noe sted uten "kosi" og "motji". 
<3

Og her er min nye bestevenn!
Støvsugeren er endelig i hus, og den er genial! I LOVE IT!!
Anbefales virkelig! Den tar til og med de irriterende kattehårene som legger seg på gulvteppet på stua!
Den innfrir alle mine forventninger og mer! :D

Nå har jeg malt ferdig senga til snuppa! Siste økt ble avsluttet i halv tolv tia nå i kveld. Jeg har også spylt madrassen og vaska madrasstrekket, så om alt blir tørt til i morgen kveld så blir det ny seng på snuppa da, akkurat som jeg ønsket. :) 

Håvar var forresten innom her i kveld etter kampen, før de dro på fest. Da prata vi litt om starten på denne dagen. Jeg sa unnskyld og Håvar bare lo! Haha! Han sa at han hadde bare tenkt at dette var han jo vant til. Hadde ikke tatt det særlig tungt for å si det sånn! ;) 
Lucky me! <3

Gleder meg til å ta fatt på morgendagen. Og apropos så bør jeg vel ta kvelden nå. Sara våkner vel om ca 5 timer...aiaiai! :S Min tur til å stå opp. Når Håvar er oppe og fungerer skal jeg en tur på jobb, så skal vi til Fevåg og ferie lillesøster som er blitt hele 17 år gammel! :) 
Og så..
SOMMERFERIEEEE!!!
<3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar