torsdag 11. august 2011

29 uker på vei!

I går runda vi 29 uker. Det nærmer seg nå.
Liten update:


♥ Termin ~ 29. oktober.
♥ På vei ~ 29 uker og 1 dag.
♥ Igjen til termin ~ 11 uker, 2 dager.
♥ Kjønn ~ En lillebror.  <3
♥ Utålmodig ~ Noen dager, men det går ganske greit akkurat nå.
♥ Hodet festet ~ Nei.
♥ Aktivitet i magen ~ Ja! <3 Så mye at de siste to mnd bekymrer meg litt...Jeg kommer til å bli mørbanka hvis aktivitetsnivået holder seg der det er nå, mens han stadig vokser og blir større og sterkere... 
♥ Bestemt navn ~ Han går fortsatt under Jørgen...Håvar har gått rundt og kalt ha det så lenge nå, at jeg tar med selv i å bare si Jørgen i stedet for å kalle han gutten eller babyen. :p
♥ Vektøkning ~  Ja, men prøver å begrense økningen med lavkarbo. Det går så der...
♥ Barnerom ~  Vi har allerede et. Sara sitt vil bli brukt til dem begge når minste er klar for å flytte ut av vårt.                                                                                                                                                         
♥ Utstyr ~ Har vel det vi trenger nå. :)
♥ Mangler av utstyr - ...
♥ Vann i kroppen ~ Jepp.
♥ Melk i brystene ~ Jepp.
♥ Om fødselen ~ Gleder meg!! :) Epidural eller ikke..? Har hatt en samtale med jordmor om det, og kommer til å ta epidural hvis ting går treigt. Går det fortere enn sist satser jeg på samme runde som den gang og fødsel i vann. :) Tar det som det kommer med andre ord.
♥ Plager ~  Vann i kroppen, halsbrann, bekkenet som stadig blir verre for hver dag som går og hjertebank. Hjertebanken har vært mer innom siden sist...liker ikke.
♥ Strekkmerker ~ I'm a Zebra! ;) 
♥ Oppegående ~ Jada.
♥ Sulten ~ Ja, som normalt akkurat nå vil jeg si...
♥ Høygravid ~ Nei.
♥ Matkikk ~ Nope. 
♥ Kynnere ~ Ja. Enkelte dager verre enn andre.
♥ Tungt ~ Ja! har starta på jobb igjen etter tre uker ferie. Etter en uke på jobb gikk jeg fra 50-80% sykemelding på mandag. Jobba 4 timer i dag etter to dager fri, og er helt utslitt. :( Rygg, hofter og lår rundt bekkenområdet verker enten jeg står, går eller sitter akkurat nå...
♥ Mage bilde ~ Kameraet på mobilen min virker ikke, pcn min virker ikke, kameraet virker ikke.... Jeg driver og lader opp kameraet til lillesøster nå da, som ligger her av en eller annen grunn, og da er det mulig jeg får tatt ett par og lagt til på Håvar sin pc, men får evt ta d senere i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar