onsdag 17. august 2011

30 uker og hjemmedag.

I dag er jeg 30 uker på vei. Endelig! <3 Har ventet litt på denne dagen, selv om de siste ukene egentlig har gått greit fort. :)

Sara er hjemme med meg i dag. Etter hun la seg i går kveld ble hun etter hvert veldig urolig. Hun våknet brått flere ganger i løpet av kvelden og bare hylte. Eller..det kunne virke som hun hylte i søvne et par ganger der også.  I ett-to tiden i natt våknet hun nokk en gang, og da var hun gjennomvåt av svette, hun hylte og skreik "NEEEEI", var helt fra seg og hele hun ristet. Tok lang tid å få roet henne da, stakar. Hun hadde fått paracet en time eller to før, så etter denne runden så avtok tempen litt og hun greide og falle til ro og sov resten av natta, heldigvis. Ulempen er jo bare at hun ikke sover lenger på morgenen selv om hun har vært mye våken etter leggetid. Jeg sovnet ikke før rundt to tror jeg, og halv sju ville lille stå opp, så jeg er litt trøtt i dag.. :p

Hun hadde litt feber da vi stod opp, men nå er hun ikke varm i det hele tatt, så jeg tror hun for øyeblikket er feberfri. Hun er iallfall i finfin form. :)

Sara fikk seg nye regnklær og en parkdress i går av farmoren sin. Den regnjakka fant Sara da vi stod opp, og den har hun hatt på seg siden. Hun NEKTER å ta den av, søta. :p Hun har spist frokost i den, sett tv i den, lest bok i den...Jeg ser ingen grunn til å krangle over en jakke, så den får hun bare ha på seg om hun vil. :) Skulle ha gitt dere ett bilde av henne nå, men jeg har ikke ett eneste kamera i hus som virker nå. Kan ta bilde med filmkameraet, men det er tomt for batteri selvfølgelig.

Sara og jeg kjører oss en tur til Fevåg når vi har fått kledd og ordnet oss litt her nå. Jeg skal få låne mamma sin speilrefleks, siden vi vurderer å kjøpe en selv, og siden vi skal på tur i helga, og ikke har noe å forevige turen med, annet enn på film. Blir gøy. :) Ja, både med tur, og å få låne kamera. :)

Lille begynner å bli snurt på meg, så vi må finne på noe nå.
Vi snakkes. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar