tirsdag 16. august 2011

Trøtt mamma og febersnuppe.

Vært på jobb i dag. Det har ikke være så veldig festlig. Hjertebank, trøtt og sliten, vondt bekken. Det skal ikke mer til enn en liten time på jobb før jeg føler at jeg går som en 90 år gammel kjærring... Trøsten får være at jeg har to dager fri nå, så får vi håpe at det går helt fint med lille hjemme.

Jeg rakk å sette meg ned i ca en halv time etter jobb før de ringte fra barnehagen. Sara har feber. Har hentet henne, og nå slapper hun av i god'stolen sin foran tv'n. Handy Manny står på. Selv prøver jeg å slappe av max mens tv'n fenger enda, for snart må vi til med litt mat og rydding av kjøkken ser jeg...snart. Lurer på om jeg skal lage mandelvafler til oss som vi kan kose oss med etter maten. Jeg får se om energien rekker så langt. Viktig å kose seg litt ekstra når man er syk vet dere. :)

Snakkes! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar