mandag 15. august 2011

En herlig morgen!

I dag våkna jeg kl halv ni. Håvar sov fortsatt, og Sara sov enda også. Herlighet så deilig!! <3

Volvoen vår er litt syk, så den står på verksted nå, og Poloen er jo en strømtømmer, så den virker bare når den står og får strøm konstant. Jeg har fått låne ett annet bilbatteri av pappa, men siden Håvar dro på jobb rett etter Sara og jeg kom hjem med batteriet i går og ikke var hjemme før halv to i natt så rakk han ikke å bytte batteri før han la seg. Derfor ble vi enige om at han skulle levere lille i barnehagen i dag, og ikke bare det, men vi skulle alle sove til hun våknet. Han fortjente vel det også da, så mye som han har jobbet denne helga. <3 Før han dro skifta han batteriet og satte på lader, så forhåpentligvis kommer jeg meg til jordmor til kl ett i dag da, så får vi se om den vil starte når jeg er ferdig der. Hehe. Spennende! :p

Fikk litt søndags-morgen-følelse da jeg våkna i dag. Deilig, siden min søndagsmorgen innebar å kjøre Håvar til ferja med en bil som plutselig ble syk, si farvel til Håvar på ferjeleiet, for så å vente på falcken som tauet bilen og meg til Rissa hvor jeg ble hentet av lillesøster og tatt med til Fevåg. Jeg hadde egentlig planer om å dra hjem igjen, sove, spise og dusje før jeg dro til Fevåg, men slik ble det ikke gitt....

Sara våknet ti på ni, og det var etter at Håvar og jeg hadde stått opp og begynt å romstere på badet osv. Lurer på om dette blir en varig virkning av å slutte med duppen? :p

***

Ble ett lite tidshopp her. Jeg kom på at jeg skulle gå ut å prøve å starte bilen, men den vart det ikke livstegn i gitt... Heldigvis er jeg velsignet med gode venninner, og en av dem, Renathe, har fri i dag, og kunne godt kjøre meg til jordmortimen min! <3 Jeg er så takknemlig!!! Nå må jeg bare pønske ut hvordan jeg skal få lille hjem fra barnehagen. Hehe. :p Håvar må kjøpe nytt batteri til bilen etter jobb, så det er ikke sikkert han rekker seg hjem før barnehagen stenger, så jeg må ha en backup-plan. Jeg kommer vel på noe lurt! ;)

Jeg må ta en tur på badet og spakle meg litt før Renathe kommer.

Ha en fin dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar