fredag 5. august 2011

Helt kort om hvor sliten jeg er!

Herregud...jeg leste dette innlegget nå etter jeg skreiv det og så hvor "stakkars meg" det ble...velvel...her får dere det uansett. :p

(Overskriften var egentlig "Helt kort!", men jeg måtte endre den følte jeg, så dere er forberedt. :p)

Like før jeg finner senga her nå, kl 22 en fredags kveld. Er stuptrett, bekkenet er vondt og stivt, og jeg er rett og slett bare utrolig sliten. Sarasnupp har heldigvis vært mer seg selv de to siste dagene. Det gjorde vel godt med en alene-med-mamma-dag på onsdag da? :) Hun kan leke alene og jeg får tid til å slappe av litt, og faktisk rom for å gjøre litt husarbeid. Jeg kunne sikkert spart energien og kroppen  for det når jeg for en gangs skyld heller kan slappe av uten å være klatrestativ, men jeg greier ikke...Å gjøre husarbeid gjør meg tilfreds, selv om jeg blir mer sliten av det... Det varmer i husmorhjertet mitt! ;) På jobb er bekkenet vondt hele tiden, og det blir så klart verre for hver time som går utover formiddagen, men jeg er der, jeg fungerer, jeg liker å være der. Kjempedeilig med hverdag, og godt å gjøre seg fortjent til lønna si. 50% fortjent til den iallfall! Hehe! ;) Hadde jeg bare ikke blitt så himla sliten av det... :S

Lille pøbel har forresten begynt å stå opp fra senga si etter legging, å begynner å leke seg i mørket. :p Men plutselig går hun og legger seg selv igjen. Det gjorde hun i morrest også. Hun våkna halv seks, jeg var inne et par ganger og sa det var natt enda. Litt sutring og protester ble det, og hun stod opp, lekte litt, banka på døra, ropte etter oss, men da jeg ropte god natt tilbake, og pappaen gjorde det samme sånn ca 50 ganger, så ble det stille der inne..Hun gikk og la seg selv! Geniale barn! <3 Det neste jeg husker er vekkerklokka mi, og Sara som romsterer litt og så banker på kl ti over sju. Da var det morgen. :)

Jeg skal på jobb igjen i morgen tidlig...kjenner hodepina kommer sigende nå, så jeg skal stikke ut og hente inn klærne på tørkestativer siden det er meldt litt regn i natt og i morgentimene, så er det kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar